سریال نمایشی "گنجشک ها در برف" هر شب از ساعت 24 تا 00:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سريال 30 قسمتي «گنجشك ها در برف» به كارگرداني ايوب آقاخاني در ماه رمضان روانه آنتن شبكه رادیویی تهران مي شود.
اين سريال فضايي ماورايي دارد و درباره خانواده اي است كه درگير بحران به اغما رفتن يكي از اعضاي خانواده به نام بدرالزمان مي شوند.همسايگان در چالش با اين شرايط قرار مي گيرنددختري در خانواده حس مي كند رابطه اي ماورايي با بدرالزمان به اغما رفته، پيدا كرده است.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مي توانيم اين سريال را يك كار معناگرا و ماورايي بدانيم،گفت:نه اين كار معناگرا نيست. در اين سريال آنقدر كه مناسبات آدم ها مهم است خود شخصيت به اغما رفته و شرايطش مهم نيست.سعي كرده ايم كه روابط ملموس و قابل باوري داشته باشيم و به همين خاطر فكر مي كنم مناسب تر باشد كه اين كار را در گونه اجتماعي بگنجانيم.
 او استقبال شنوندگان از اين سريال راديويي را خوب پيش بيني كرد و گفت: در چند سال گذشته ديده ام توقع تهيه كننده در زمينه جذب مخاطب برآورده شده است.خيلي از افراد در ساعات بعد از افطار امكان نشستن مقابل تلويزيون را ندارند و راديو برايشان رسانه مساعدتري است.ضمن اين كه خيلي ها با گوشي هاي تلفن همراه و رسانه هاي ساده تر ديگر از برنامه هاي راديو استفاده مي كنند.به همين خاطر نمي توان گفت همه مردم جذب سريال هاي تلويزيوني مي شوند.عده اي هستند كه با تلويزيون رفاقتي ندارند و بيشتر شنونده برنامه هاي راديو هستند.
به گفته آقاخاني؛ضبط سريال «گنجشك ها در برف» از نيمه گذشته است و تا هفته آينده ضبطش تمام مي شود.پريسا مقتدي،زهره مجابي،كرامت رودساز،نگين خواجه نصير،شهين نجف زاده و بهرام ابراهيمي از جمله بازيگران اين نمايش راديويي 30 قسمتي هستند.
نگارش نمايشنامه «گنجشك ها در برف» را مرضيه ازگلي به عهده داشته و سردبيري آن را "ندا هنگامي" انجام داده است. /ه
برچسب ها: گنجشکها ، دربرف ، سریال ، رمضانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.