نزدیکان خانواده آیت‌الله النمر روحانی برجسته عربستانی، از وخامت حال وی خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی دیدار جمعی از نزدیکان آیت الله نمر باقر النمر با این عالم برجسته عربستان، "حمزه حسن" یکی از مخالفان رژیم آل سعود طی یادداشتی در صفحه تویتر خود نوشت که وضعیت این روحانی اصلا خوب نیست.

وی در ادامه تاکید کرد که مقامات آل سعود از نزدیکان آیت الله نمر که با وی دیدار کرده‌اند، خواسته‌اند تا عربستانی‌ها را که در اعتراض به دستگیری وی به خیابان‌ها ریخته‌اند و همچنان هم به این اعتراضات خود ادامه می‌دهند را آرام کنند.

این فعال عربستانی تاکید کرد که هدف از ترتیب دادن این ملاقات تنها آرام کردن مردم خشمگین عربستان بوده است و نه چیز دیگر.

وی درباره وضعیت آیت الله النمرنوشته است که ملاقات کنندگان در ملاقات اخیر فقط توانستند در حد چند جمله کلی با وی صحبت کنند.

" حمزه حسن" درباره وضعیت جسمانی این عالم برجسته اینگونه ادامه داد که صورت وی پر از کبودی است و دندانهایش هم شکسته است که این وضعیت او در تصاویر اولیه از زمان دستگیری‌اش نمایان نبود و این بیانگر آن است که وی بعد از دستگیری مورد شکنجه‌های شدید قرار گرفت.

در این حال " محمد النمر" برادر آیت الله نمر النمر گفت که وی در بیمارستان الظهران برای خارج کردن گلوله‌ای که به رانش وارد شده است، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

محمد النمر ، در عین حال افزود که روحیه آیت الله النمر بسیار عالی است و به برادران و فرزندانش در منطقه و خارج آن سلام رساند و از ایستادگی شان و دعا برایش بسیار تشکر و قدردانی کرد.

آیت الله نمر باقر النمر 10 روز پیش مورد هدف نیروهای آل سعود قرار گرفت؛ اعضای خانواده این عالم برجسته در این خصوص گفتند که شیخ نمر بعد از تعقیب و گریزی که گشتی های امنیتی آل سعود برای دستگیری وی انجام دادند، دستگیر شد.

برچسب ها: النمر ، وخامت ، آخرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شیعه
۰۰:۲۴ ۲۸ تير ۱۳۹۱
اللهم فک کل اسیر