معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

خوابگاه های خود گردان بدون شناسنامه از مهرماه حذف می شوند

خوابگاه های خود گردان خصوصی که بدون شناسنامه هستند از اول مهرماه حذف می شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ در اختتامیه اولین نشست تشکل های دانشجویی، دانشجویان انتقادات و مشکلات خود را به معاونین دانشجویی و فرهنگی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کردند و از مسئولین پاسخ خواستند که مشکلات دانشجویان در خصوص موضوعات متفاوتی از جمله خوابگاه های خودگردان، بحث عفت و حجاب در دانشگاه ها، کرسی های آزاد اندیشی و وام دانشجویی بوده که به شرح زیر است.

نماینده یکی از تشکل ها بیان کرد که در خصوص خوابگاه های خود گردان نظارتی صورت نمی گیرد و ملاباشی، معاون دانشجویی وزیر علوم اینطور پاسخ داد: كه خوابگاه های دانشجویی بدون اخذ پول نبوده است و این پولها برای ایجاد رفاه بیشتر به صورت وام به دانشجویان داده می شود.

وی افزود: وقتی کشور در حال هدفمندی یارانه ها قرار دارد ما دانشگاهیان باید بدانیم که در کشور چه اتفاقاتی رخ می دهد بنابراین با توجه به هدفمندی یارانه ها فعالیت را انجام دهیم.

ملاباشی تصریح کرد: ما قبول داریم که در زمینه خدمات رفاهی از جمله بحث خوابگاه های خود گردان صعيف عمل کرده ایم ولی تا این حد هم ضعیف نیستيم چرا کیفیت دلیل افزایش قمیت نبوده است بلکه دلیل افزایش قیمت حفظ کیفیت است.

 وی تصریح کرد: اما درمورد خوابگاه های خود گردان باید بگویم که خوابگاه های خود گردان که به صورت خصوصی ثبت شده نظارتی روی آنها صورت نمی گیرد و از اول مهر امسال حذف می شوند اما خوابگاه های که شناسنامه دار دانشگاهی است، قطعأ نظارت درست بر روی آنها صورت می گیرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار