سرپرست دفتر توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني خراسان رضوي از برگزاري يازدهمين جشنواره علوم و هنرهاي قرآني در کليه شهرستان‌هاي اين استان خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي،‌ يوسف اميني با بيان اين مطلب گفت: مرحله شهرستاني يازدهمين جشنواره علوم و هنرهاي قرآني در ماه مبارک رمضان برگزار مي شود و مراسم اختتاميه اين جشنواره که به صورت استاني برگزار مي شود در دهه فجر مي باشد.

وي از برگزاري نمايشگاه قرآن در کليه شهرستان‌ها خبرداد و اظهارکرد: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است هرچند ما در طول سال برنامه‌هاي قرآني زيادي با همکاري موسسات قرآني برگزار مي کنيم اما فعاليت‌هاي قرآني ماه رمضان شاخص‌تر مي باشد.

اميني افزود: همزمان با برگزاري نمايشگاه و جشنواره علوم و هنرهاي قرآني در شهرستان‌ها از خادمين و فعالان قرآني نيز در شهرستان‌ها تقدير مي‌شود.

وي برگزاري محافل انس با قرآن را از ديگر برنامه‌هاي قرآني ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: محافل انس با قرآن کريم نيز در کليه شهرستان‌هاي استان از جمله مشهد برگزار مي شود.

سرپرست دفتر هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليتهاي قرآني ادامه داد: دوره‌هاي آموزشي قرآن در 15 محور به صورت استاني در موسسات قرآن و عترت برگزار مي شود./س 

برچسب ها: نمایشگاه ، هنر ، قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.