اعضاي تيم استقلال براي بازي ابتدايي ليگ در مقابل شاگردان ميثاقيان آماده مي شوند و در اين ميان امير قلعه نوعي، از تمام نفراتش در اين بازي استفاده نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  اعضاي تيم استقلال در حالي براي بازي ابتدايي ليگ آماده مي شوند كه با نفرات محروم، مصدوم و نا آماده بسياري روبه رو هستند و اين موضوع امير قلعه نوعي را با مشكل روبه رو كرده است.
سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است:  كه به اين دليل با مشكلات بسياري روبه رو شده است اما در اين ميان وي درنظر دارد كه از بهترين نفرات كه بازي ابتدايي ليگ استفاده كند تا سه امتياز ابتدايي را كسب كند.
 اين تيم علاوه بر فريدون زندي که در بازي آخر ليگ برتر سه اخطاره شده، از حضور مجتبي جباري و توزي نيز محروم است  اين دو بازيكنان در تمرينات استقلال شركت نكردند  ولي آمادگي لازم برخوردار نيستند،  از طرفي براي بدنسازي به زمان زيادي نياز دارند و امير قلعه نوعي براي آمادگي  شان برنامه خاص را در نظر گرفته است تا حداقل به بازي هفته سوم و يا چهارم برسند.
 شايان ذكر است:  پژمان منتظري نيز با مصدوميت روبه رو بود در صورت كه پزشكان صلاح ندادند وي نيز بازي اول را به  استراحت مي پردازد اين شرايط در مورد ميثم حسيني نيز صادق است زيرا اين بازيكن با شكستگي مچ پا روبه رو شده است و اين مشكل وي را در تمرينات تيمي دور كرده است.
 مدافع آبي ها،  قرار است چند روز ديگر كچ پايش را باز كند و احتمالا چند بازي ابتدايي ليگ همراه تيم نيست به همين دليل امير قلعه نوعي تركيب متفاوتي را به زمين مي فرستند./ق
برچسب ها: زندی ، استقلال ، ابتدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار