دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیران توانمند در پیشبرد اهداف نظام اثرگذار هستند، گفت: تقویت و ارتقای کارایی مسئولان و مدیران از اهداف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حمید کامران در جلسه گروه اصولگرایان این شهرستان با اشاره به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی خواهان تربیت نیروهای ارزشی همراه با آموزش آموزه‌های دینی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای قوی و توانمند در راستای پیشبرد اهداف نظام حیاتی و اثرگذار هستند، تصریح کرد: توجه به این مقوله مهم باید در دستور کار همگان به ویژه در حوزه کاری تشکل‌های دولتی قرار گیرد.

دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا به اهداف و برنامه‌های این گروه اشاره کرد و افزود: گروه اصولگرایان صومعه‌سرا متشکل از مجموعه‌ای فرهنگی، دینی و سیاسی اثرگذار در سطح شهر و روستاهاست که خواستار رسیدگی به مباحث پیرامون با بهره‌گیری از همفکری و هم‌اندیشی جمعی است.

وی ولایت‌مداری و پایبندی به اصل رهبری را در مجموعه اصولگرایان صومعه‌سرا مهم و اساسی برشمرد و بیان کرد: مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی در حوزه شهر و روستاها از جمله برنامه‌های نشست اعضای اصولگرا در صومعه‌سرا است. 

کامران ادامه داد: تقویت و ارتقای کارایی مسئولان و مدیران هدف گروه اصولگرایان صومعه‌سرا است که نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اعضا از جمله آن است.

وی با بیان اینکه انسجام‌بخشی و ارائه راهکاری مناسب برای انجام خدمات بیشتر از مهم‌ترین رویکردهای گروه اصولگرایان صومعه‌سرا محسوب می‌شود، متذکر شد: برپایی نشست‌های تخصصی اعضای اصولگرا به هیچ عنوان برای تخریب صرف و یا بینش منفی بر عملکردهای مسئولان و مدیران نیست.

دبیر گروه اصولگرایان صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه ماحصل بحث و نشست‌های این گروه به صورت بولتن، هفته‌نامه، نگارش‌نامه و شفاهی به حضور مسئولان و مدیران منعکس می‌شود، اذعان کرد: این گروه دارای جایگاه مهمی است که نتایج جلسه‌ها و نشست‌های آن مورد استقبال همگان قرار می‌گیرد.

وی حرکت گروه اصولگرایان را هم‌مرز با آرمان‌های امام عصر (عج) و برای نیل به منویات نظام و رهبری اعلام کرد.

کامران، جلسه‌های گروه اصولگرایان را به دو شیوه و طبق مباحث محتوایی مختلف عنوان کرد و یادآور شد: تمام این جلسات در بردارنده نتیجه برای برطرف کردن موانع پیشرفت‌های این شهرستان بوده و نظرات مردمی نیز در موضوع نشست‌ها امری تاثیرگذار است./ج1

برچسب ها: گیلان ، توانمند ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.