عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصلاح طلبان چه در دولت اصلاحات و چه پس از فتنه 88 حرف تا عملشان كاملا با هم مغاير بوده است اما بهتر است يك حرف راست بگويند تا مردم باور كنند.

حجت‌ الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات  ضد و نقيض اخير برخي از چهره‌ هاي  اصلاح طلب مدعي پيرو خط امام(ره) اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبان در طول 8 سال حكومت نشان دادند كه بين حرف تا عمل‌شان فرسنگ‌ها فاصله است چراکه آنها حرف‌هاي شيرين و دلنشيني مي‌زنند اما حادثه فتنه 88 مصداق بارز عملكرد و خدمت آنها به امام(ره)، انقلاب و نظام بود.

وي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان در دوران حيات امام(ره) حتي قصدشان براندازي و فتنه بود، تصريح كرد: اصلاح ‌طلبان از ابتدا با اهداف توطئه‌  در دل نظام نفوذ كردند، يكي از مصاديق بارز  توطئه‌  آنها حمله به شوراي نگهبان بود كه  مي‌ كوشيدند شوراي نگهبان را حذف كنند كه خوشبختانه تدابير و درايت امام(ره) آنها را بر سر جاي خودشان نشاند.

حجت الاسلام ابراهيمي با بيان اين مطلب که در جريان فتنه 88 عمده  اصلاح‌طلبان با چهره‌هاي برانداز همكاري مي‌كردند، ادامه داد: بسياري از اصلاح طلبان فتنه 88  را به درستي محكوم نكردند و از كنار فتنه 88 گذشتند لذا دوم خرداد برگرفته از انديشه‌ هاي امام (ره) نبوده چراکه انديشه‌هاي امام(ره)، فتنه،‌ ريختن به خيابان‌ها و هجمه به ملت ايران نبوده است.

عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه بابيان اينكه انزواي اصلاح طلبان از نظام به معناي  انزواي مردم از نظام نيست، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان حضور در صحنه را به حساب نياوردند چراکه اگر حسن نيت نشان مي دادند مردم از آنها حمايت مي كردند، آنها خود با عملكردشان مردم را نسبت به خود دلسرد كردند.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: ابراهیمی ، انقلاب ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار