دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور قم با صدور بیانیه ای تاکید کردند: قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه ندای مظلومیت مسلمانان برمه را به نحو مقتضی به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قم در اعتراض به کشتار مردم میانمار بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زير است:
 
من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم

کسی که صبح می کند و در امور مسلمانان اهتمام ندارد مسلمان نیست «پیامبر اکرم(ص)»

فاجعه اسف‌بار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان در میانمار «برمه» توسط بودائیان و سکوت مرگ بار و معنی‌دار نهاد های بین المللی (سازمان ملل – سازمان حقوق بشر) که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین (غزه)، بحرین و... بوده ایم ، باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه میانمار گردیده است.

بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان های بین المللی فرصت را برای این خون ریزی ها فراهم کرده است.

ما دانشجویان دانشگاه پیام نور قم با تأسی و تبعیت از مشی و رویه جمهوری اسلامی ایران که ماهیت ظلم ستیزی و مستضعف نوازی آن از بدو تأسیس برای جهانیان بخصوص برای مسلمانان واضح و آشکاربوده است این اقدامات سبوعانه (کشتار کودکان ، زنان و مردان مسلمان) و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان محکوم کرده و قاطعانه از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهادهای بین المللی درخواست اقدام عاجل و جدی در جهت پایان دادن به این نسل کشی را می نماییم.

همچنین از قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران خصوصاً از وزارت خارجه درخواست داریم در جهت رفع مظلومیت و پایان دادن به این کشتارها ، ندای مظلومیت مسلمانان برمه را در جوامع بین المللی به نحو مقتضی به گوش جهانیان برسانند .

و از آنجا که جریان باطل همه تلاش خود را درجهت خفه کردن ندای مظلومان توسط رسانه های استکباری را دارد درخواست می گردد صدا وسیمای جمهوری اسلامی با توجه به امکانات و جایگاه خود اقدام قاطعی در شکستن سکوت رسانه ای و رساندن ندای این مظلومیت به مردم جهان داشته باشند.

به مردم مسلمان و ستمدیده این سرزمین یادآور می گردیم همانطور که امام خامنه ای فرمودند: «دل استکبار جهانی، با اسلام انقلابی و اسلام به پا خواسته عزت طلب صاف نخواهد شد.
 
مسلمان  تا مسلمان است، در چشم آنها مغبوض و مورد کینه است» و خداوند مسلمانان را در قرآن وعده داده است که « إِنَّ اللهَ عَلَی نَصرِهِم لَقَدِیرٌ » پیس آگاه باشید بدون تردید پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود وباطل همانند سراب محو ونابود شدنی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا میرزایی
۱۵:۳۹ ۲۸ تير ۱۳۹۱
آماده ی هرگونه جانفشانی برای برادران مسلمان خودمان برابر با حکم حضرت امام خامنه ای هستیم
آخرین اخبار