در جریان دیدار تیم های بسکتبال فرانسه و اسپانیا رودی فرناندز پس از برخورد با یکی از بازیکنان فرانسه درگیری اش با وی پیدا کرد که فضای غیر دوستانه ای در این دیدار دوستانه ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالی که دیدارهای تدارکاتی تیم های ملی برای آمادگی در مسیر المپیک دوستانه نامید می شود اما گویا هیچ کس این موضوع را به مایکل گلاباله و رودی فرناندز بازیکنانی که با برخوردشان هر دو از زمین مسابقه اخراج شدند.
جرقه ماجرا از زمانی زده شد که بازیکن فرانسوی زمان فرود آمدن روی زمین با هردو بازوی خود به سر فرناندز ضربه زد.

بازیکن اسپانیایی پس از به خود آمدن برای صحبت با حریف به سمت وی رفت که این بار هم گلاباله ضربه دیگری به وی زد که باعث شد تمام بازیکنان برای جلوگیری از درگیری وارد ماجرا شوند.

دراین میان هر 2 بازیکن از زمین اخراج شدند که این باعث عصبانیت فرناندز به عنوان قربانی ضربات بازیکن فرانسوی شد. اسپانیا در نهایت این دیدار را با نتیجه 75بر70 به سود خود پایان داد. پاتوگسول  با 22 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن تیم خود بود بود و "سرج ایباکا" نیز با 16 امتیاز و 10ریباند به پیروزی تیمش دراین دیدار کمک کرد. دراین دیدار مارک برادر پاتوگسول به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه امکان بازی را پیدا نکرد.

*کار سخت آمریکایی ها مقابل برزیل

تیم ملی بسکتبال برزیل اولین رقیب سرسخت آمریکا در مسیر بازیهای المپیک پس از تیم نه چندان قدرتمند دومینیکو بود. لبرون جیمز با 30امتیاز ستاره آمریکایی ها در این بازی  به شمار میر فت که در نهایت با نتیجه 80بر 69 به سود آمریکا خاتمه یافت./مح
برچسب ها: بسکتبال ، اخراج ، فرناندز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار