سرپرست فدراسيون تير و كمان گفت: بازكردن پاي خارجي ها به مسائل داخلي نشان مي دهد كه بعضي ها ضعف شخصيتي دارند.

محمدعلي شجاعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در اين روزها كه قبل از ماه مبارك رمضان و در محفل انس با قرآن قرار داريم براي افرادي كه از خدا دور شده اند و در رفتار و زندگي شان خدا را نمي بينند اميدوارم كه به آرامش برسند.

وي ادامه داد: اگر من يا ديگري در يك پست انجام وظيفه مي كنيم بايد منافع ملي و مملكتمان را در نظر بگيريم و نبايد به دنبال منافع دوستانه محفل نشينان شبانه خود باشيم.

شجاعي در مورد بازكردن پاي خارجي نشينان به مسائل تيرو كمان تصريح كرد: نبايد طوري شود كه در مواقعي كه تحت فشار هستيم پاي افراد خارج نشين را وارد اين مسله كنيم ؟ و ما در مملكت اسلامي خود در طول 33 سال خواسته ايم كه بگويم ما خودمان مي توانيم و خودمان مسائل و اختلافات خود را حل و قضاوت مي كنيم.

وي اضافه كرد: بردن اين مسائل داخلي به خارج از كشور و بازكردن پاي بيگانگان به اين گونه ماجراها فقط ضعف شخصي اين افراد را مي رساند.

شجاعي افزود: به طور حتم اين گونه اختلافات سليقه ها مورد استقبال خارجي نشينان را به همراه دارد و ما هم براي بدست آوردن منافع شخصي مان اين مشكل را بزرگتر مي كنيم.

شجاعي در مورد حضور ميلاد وزير در المپيك تأكيد كرد: تصميم گيري كه ميلاد وزيري در المپيك حضور داشته باشند فراتر از فدراسيون گرفته شد و وزيري و به  همراه زهرا دهقان روز 2 مرداد به انگليس فراهم خواهند شد. وزيري مامور يك تيم بود كه ماموريت خودشان را انجام داد ما براي وزيري دعا مي كنيم كه خدا او را كمك كند.

با توجه به مهارت و ورزيدگي در رشته تيرو كمان و به سطحي كه رسيده است تشخيص دهد كه خدا او را در چه جایگاهی قرار داده است و اگر تشخیص داد، قطعا نباید منافع شخصی دوستان را به این گونه جایگاههای وسیعی گره بزند تا طوری شود که برای ورزش مملکت مشکل ایجاد شود.

وی ادامه داد: از روز اول هم بر این مسئله استوار بودیم که با خویشتن داری مسائل مربوط به فدراسیون به بیرون باز نشود و مترصد این بودیم که مسائل رادر آینده نزدیک به خوبی حل کنیم.
شجاعی در مورد عدم حضوردر المپیک خاطر نشان کرد: تصمیمی مبنی بر این که باید فرد دیگری به المپیک برود این تصمیم مسئولان وزارت ورزش می باشد ومن در ایران خواهم ماند تا به امور فدراسیون بپردازد. گروهی که در روز 2 مرداد به لندن اعزام می شوند تصمیم مسئولان تان در داخل از کشور است.

وی ادامه داد: این تصمیم گرفته شده در داخل کشور است و هیچ تصمیم خارجی به کشورمان تحمیل نشود.

شجاعی  در مورد قهر سلیمف مربی تیم ملی گفت: سلیمف از تیم ملی قهر نکرده است و خودش خواسته است که استعفا بدهد و به فاصله حضور مجدد وزیری در تیم ملی این مسائل پیش نیامده است و نباید وزیری را با سلیمف مقایسه کنیم و این دو فرد با یکدیگر اختلاف ندارند.

وی در مورد عدم تمرین وزیری و دهقان تصریح کرد: وزیری و دهقان دو نماینده مان در المپیک نزدیک به 3 ماه است که تمرین نکرده اند هم اکنون نیز 20روز به مسابقات المپیک مانده است و اگر سلیمف در تیم ملی هم نباشد چیز خاص را این دو فرد از دست نمی دهند.

شجاعی در مورد انتخابات فدراسیون اظهار داشت: انتخابات فدراسیون تیر و کمان و چند فدراسیون دیگر به تصمیم وزارت ورزش پس از خاتمه المپیک لندن برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار