كارشناس فوتبال كشورمان گفت: با توجه به حجم منابع مالي كه امسال در فوتبال ما وارد شده و بازيكنان با قرار دادهاي بالايي وارد تيم ها شدند مي توان ليگ امسال را ليگ حاكميت پول و بازيكن ناميد.

مجيد جلالي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: فكر نمي كنم در مسابقات ليگ 12 تغييري در اضلاع قدرت به وجود آيد. اتفاقاتي كه در ليگ 12 به وجود آمده شايد براي آينده هشدار دهنده باشد چرا كه سه تيم اول خودشان را از بقيه تيم ها جدا كردند به لحاظ حجم منابع مالي كه در اختيارشان هست بازيكنان بيشتري بگيرند به همين دليل قدرت از آن آنها شد.

وي تصريح كرد: در واقع همه مديران ديدگاهشان اين است كه هر چه پول بيشتر  در اختيار داشته باشند پس مي توانند بازيكنان بهتر بگيرند پس نتيجه آن قهرماني خواهد شد و اولويت هاي ديگر را به مربي و اركان باشگاهي دهند در نگاهي كه به جدول ليگ مي اندازيم فاصله تيم سوم تا چهارم 6 امتياز بود يعني 1 پله صعود ولي تيم چهارم با تيم چهاردهم، 10 امتياز فاصله است كه اين خود يك هشدار براي فوتبال ما مي باشد.

مربي فصل گذشته فولاد خوزستان با اشاره به اينكه مسابقات ليگ كشورمان افكار مردم را به خود جذب مي كند اظهار داشت: با توجه به اينكه فوتبال ما يك سرگرمي محسوب مي شود اما متناسب با هزينه هايي كه صرف آن مي شود، پيشرفتي نداريم و همين موضوع بحث برانگيز خواهد بود هزينه هاي ما با پيشرفت فوتبال هم خواني ندارد.

جلالي در پايان در پاسخ به اين سوال كه چرا امسال در تيمي كار نمي كند گفت: دوست داشتم كه امسال استراحت كنم و پيشنهاداتي را هم داشتم كه با آنها مخالفت كردم و مي خواهم كه مدتي از ميادين دور باشم تا به آرامش بيشتري برسم./ق
برچسب ها: جلالی ، فولاد ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار