عباس نبي‌زاده گفت:بازديدكنندگان نمايشگاه قرآن كريم به دليل پيشگيري‌هاي ستاد بحران امنيت بالايي دارند.

عباس نبي‌زاده،مسئول ستاد مديريت بحران نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران درخصوص برنامه‌ريزي‌هاي اين ستاد در طول برگزاري نمايشگاه گفت: هدف از تشكيل ستاد مديريت بحران مقابله باحوادث احتمالي،پيشگيري از مقابله با حوادث و ايجاد محيط امن براي بازديد كنندگان است.
وي ادامه داد:ستاد مديريتي بحران از چند سازمان آتش‌نشاني،اورژانس،هلال احمر،دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي،اتوبوسراني و پليس تشكيل شده است و كار ما هماهنگي بين اين سازمان‌ها است.
نبي‌زاده گفت:از روز اول برگزاري نمايشگاه ستاد مديريت بحران،با بيمارستان‌هاي شهداي تجريش، شهيد بهشتي،امام خميني(ره)،مدرس و طالقاني جهت پذيرش بيماريهاي اورژانسي به صورت رايگان هماهنگ است.
وي ادامه داد:ستاد مديريت بحران براي تسهيل در وقت و رفت و آمد مردم با مترو،هماهنگ است تا ساعتش را به خصوص در ليالي قدر افزايش دهد،تا بهترين سرويس را به مردم ارائه دهيم.
مسئول ستاد بحران نمايشگاه قرآن كريم گفت:در مراسم اختتاميه نمايشگاه قرآن،يكي از مدعوين، به دليل سكته قلبي جان خود را از دست داد و از اين رو ما يك درمانگاه با دو پزشك را در نمايشگاه مستقر كرديم تا مشكلات اين چنيني به زودي رسيدگي شود.

*ارائه‌ي سخنان رهبري با موضوع توليد ملي
عليرضا كوشكي،مدير اجرايي بخش توليد ملي در نمايشگاه قرآن كريم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران درخصوص فعاليت‌هاي اين بخش در طول برگزاري نمايشگاه قرآن كريم گفت:فعاليت‌هاي بخش توليد ملي،در قالب كارگاه‌ها و نشست‌هاي گروهي،پوستر و مسابقه كه تكميل كننده آن است،برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد:در بخش توليد ملي، سخنان رهبر درخصوص توليد ملي از اول رهبري تاكنون،در قالب جزوه‌ 30 صفحه‌اي به مردم ارائه مي‌شود،كه ايشان اولين بار در تاريخ 68/3/18 يعني 4 روز بعد از رهبري موضوع توليد ملي را بيان كردند و به اين  توجه داشتند.
كوشكي گفت:همچنين سال هايي كه رهبر نام‌گذاري كردند،همراه با فعاليت‌هاي آن سال در قالب پاراگراف‌هايي در جزوه براي آگاهي بيشتر به مردم ارائه مي‌شود./ه
برچسب ها: مسئول ، ستاد ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار