مهم ترين عناوين خبري ورزشي كه در روز جمعه منتشر شده است عناويني چون تعليق دوچرخه سواري، دلال ها و ورزشگاه نقش جهان، قهرمانی در المپیک با 8 ماه آموزش!و... است .

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است :

خبر مبني بر تعليق دوچرخه سواري صحت ندارد


مدير روابط عمومي فدراسيون دوچرخه سواري اظهار داشت: شايعه تعليق دوچرخه سواري را شنيده ام اما هيچ گونه نامه اي مبني بر تعليق به ما ارسال نشده و نام دوچرخه سواران المپيکي ما در سايت جهاني درج شده است.

دلال ها، برنده اصلي نقل و انتقالات

با آغاز فصل دوازدهم فوتبال ايران بد نيست نگاهي كلي به نقل و انتقالات اين دوره داشته باشيم فصل نقل و انتقالاتي كه برنده اصلي آن دلال ها بودند.

ورزشگاه نقش جهان در دهه فجر افتتاح می شود
ورزشگاه نقش جهان اصفهان که پروژه بلند مدت ورزش کشورمان است بالاخره در دهه فجر افتتاح می شود.

بازي تداركاتي لازمه رسيدن به اوج است
سرمربي تيم ملي واليبال بانوان گفت: تمرينات آماده سازي تيم ملي واليبال بانوان به منظور حضور در پيكارهاي كاپ آسيا به طور مستمر و منظم دنبال مي شود.

قهرمانی در المپیک با 8 ماه آموزش!
در المپیک 2000 سیدنی شناگری صاحب مدال طلا شد که فقط 8 ماه بود که شنا را آموخته بود.

نفت سپاهان، به نایب قهرمانی رسید
آخرین دیدار لیگ برتر تنیس روی میز امروز 30 تیر ماه انجام شد و تیم نفت سپاهان عنوان نایب قهرمانی را از حریف اصفهانی خود گرفت.

نيوزلند از پس رقبايش بر مي آيد
مسابقات جام جهاني 2014 از دو سال ديگر در برزيل آغاز مي شود و تيم هاي ملي كشورهاي قاره اقيانوسيه در 2 گروه A و B براي راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل بايد با هم رقابت كنند.

فريدون ملکم تنها نماينده ايران در المپيک 1900
حضور شمشيربازي ايران به 112 سال پيش در المپيک مي رسد زمانيکه پاريس ميزبان المپيک 1900 بود و ميرزا فريدون ملکم خان در رشته شمشيربازي به عنوان يک ايراني در المپيک حضور يافت.

همه چيز درباره ي فولاد خوزستان
تيم فولاد خوزستان وارد رشت شد تا در ورزشگاه عضدي اين شهر به مصاف داماش گيلان برود فولاد پس از روزهاي زيادي تمرين كه به صورت 3 دوره برگزار شد با آمادگي نسبتا خوبي به استقبال نخستين ديدار خود مي رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.