مشاور و رئیس كارگروه پیگیری های ویژه وزیر راه و شهرسازی، روند پیشرفت فیزیكی و تكمیل طرح های مهر ماندگار دراستان چهارمحال وبختیاری را مطلوب ارزیابی كرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

هادی ارومیان در دیدار از ازطرح های طرح های مهر ماندگار چهارمحال و بختیاری گفت : روند تكمیل طرح های ، محور چهارخطه بن- داران، چهارخطه شهركرد- بروجن، تونل دوم رخ و طرح مسكن مهر منظریه شهركرد قابل قبول است.

وی گفت: تونل دوم رخ و بخشی از طرح های مسكن مهراین استان تا آغاز هفته دولت در سالجاری بهره‌ برداری می شود‎

مدیركل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید گفت: تونل دوم رخ با پیشرفت فیزیكی97 درصدی در دست ساخت است و برای ساخت این تونل 1350 متری تاكنون 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

'علی علیخانی گفت: تكمیل باند دوم محور شهركرد- بن- داران به عنوان یكی از طرح های مهر ماندگار نیز با 220 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی، طول این مسیر را 98 كیلومتر عنوان كرد و افزود: اعتبار اختصاص یافته مذكور به 45 كیلومتر از این محور ارتباطی كه در حوزه استحفاظی راه های چهارمحال و بختیاری است، اختصاص یافت.

وی گفت: برای تكمیل این محور ارتباطی با هشت درصد پیشرفت فیزیكی در محدوه وردنجان - بن تاكنون پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

علیخانی افزود: اعتبار لایحه سال 91 محور ارتباطی شهركرد- بن - داران نیز 15 میلیارد ریال برآورد شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.