انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در محکوميت کشتار دسته جمعي مسلمانان در ميانمار و بسته شدن مرز هاي بين المللي اين کشور بيانيه اي را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در محکومیت کشتار مسلمانان در ميانمار-برمه توسط دولت بودايي اين کشور بيانيه اي را منتشر کردند.


متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و چرا در راه خدا  و در راه [آزادسازی] مردان و زنان و کودکان مستضعف که می گویند: پروردگارا ما را از این شهری که اهلش ستمگرند خارج فرما و از سوی خویش برای ما یاری و یاوری بگمار- به جنگ بر نمی خیزید؟

قلب انقلاب اسلامی ایران، احیا کننده ی عزت اسلام و مسلمین به رهبری امام خامنه ای، هم اکنون دوران تپش تند خود را می گذراند. تپش نیرومندی که کاخ دیکتاتوری ها  و ابرقدرت ها را به لرزه در آورده است.

جهان کفر به قدرت بالندگی اسلام پی برده و با خوی وحشیانه خود مترصد خاموش کردن نور خداست ولی غافلند که وعده ی خدا حق است:

يُرِيدُونَلِيُطْفِؤُوانُورَاللَّهِبِأَفْوَاهِهِمْوَاللَّهُمُتِمُّنُورِهِوَلَوْكَرِهَالْكَافِرُونَ

مسلمانان و مجاهدان فی سبیل الله، مأوای خاکی ندارند. آنان رهبر قافله ی عرشیان اند که تنها دو چیز می خواهند: یا عزت یا شهادت:
«

لهَلتَرَبَّصوُنَبِنَااِلّااِحدَیالحُسنَیَینِ

و با نصرت الهی پیروزند:

وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوُا فِی الاَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوَارِثِینَ

برادران و خواهران مسلمان ما در کشور برمه-میانمار- تحت ظالمانه ترین و بی رحم ترین ائتلاف های شیطانی، به خاک و خون کشیده شده و آواره گشته اند و مرزهای بین المللی به روی آنان بسته شده و همانند سایر نسل کشی ها در بوسنی و هرزه گوین، چچن و... دست پلید بریتانیای حقیر و آمریکای خونخوار در این جنایت ها در لفافه ی حقوق بشر مرگبار خود، پیداست.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان، با تکیه بر شعار خود مبنی بر بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی، برای نجات برادران خود قیام کرده و کشتار وقیحانه ی مسلمانان میانمار را به شدت محکوم می کنند و در این سکوت گزنده ی مجامع بین المللی، به مدد فریاد و قلم خود رسالت تاریخی و تکلیف الهی خود را به انجام خواهند رساند و تنها نظاره گر این فجایع برنامه ریزی شده نخواهند بود.

امید است با اعلام اولین روز ماه مبارک رمضان به عنوان روز عزای عمومی از یک سو و برپایی تظاهرات عمومی مسلمانان جهان، طی فراخوانی گسترده توسط ائمه ی جمعه ی کلیه کشورهای مسلمان، از سوی دیگر، اندکی با خانواده های مظلوم شهیدان این خطه، همدردی نماییم.

به امید روزی که مسلمانان در سایه سار ولی خود، وارثان زمین خواهند شد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انتهاي پيام/گ

 
برچسب ها: بیانیه ، میانمار ، سکوت ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار