رئيس جمهور در پيام هاي تبريک جداگانه اي به سران کشورهاي اسلامي و دبير کل سازمان همکاري اسلامي، حلول ماه مبارک رمضان را تبريک گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد در اين پيام ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان، به دولت ها و ملتهاي مسلمان، آورده است: اميدوارم ملت ها دراين ماه فرخنده، با بهره گيري مضاعف از آموزه هاي رفيع پيامبر مهر و رحمت(ص) و آيات نوراني کتاب وحي، بيش از پيش در مسير پيشرفت و تعالي، گسترش صلح و امنيت پايدار و رفع ظلم و تبعيض حرکت نمايند و همگان شاهد وحدت و مودت بيشتر ميان همه ملت‌ها به ويژه ملتهاي مسلمان باشيم.

رييس جمهور در ادامه استمرار سلامتي و موفقيت براي روساي كشورهاي اسلامي و بهروزي، شادكامي و سرافرازي را براي دولت‌ها و ملت‌هاي مسلمان و دوست از خداوند مسالت كرده است.

احمدي نژاد همچنين در پيام تبريک جداگانه اي به پروفسور اکمل الدين احسان اوغلو، دبير کل سازمان همکاري اسلامي نيز ماه رمضان را ماه جوشش عشق و ايمان توصيف و اظهار اميدواري کرد تا در اين ماه فرخنده بيش از پيش شاهد مودت و اخوت ميان ملت ها به ويژه ملتهاي مسلمان و رفع ظلم و تبعيض و گسترش صلح و امنيت پايدار در جهان باشيم.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار