مدیر کل روابط عمومی سازمان تحریرات حکومتی کشور گفت: با توجه به شکایات شاکی در استان بوشهر مبنی بر تقلب در کسب توسط یک نمایندگی خودرو پرونده ای در شعب استان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات پرونده شعب استان تخلف انتسابی را محرز شناخته و مدیر نمایندگی متخلف را جمعا به پرداخت بیش از 380 میلیون ریال جریمه در نزد دولت و شاکی محکوم کرده است.
*ضبط بیش از 27 هزار فراورده نفتی
سرابیان افزود: با توجه به گزارشهای پلیس آگاهی مبنی بر شناسایی و ضبط 27400 لیتر فرآورده های نفتی خارج از شبکه پرونده ای در این رابطه مطرح و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی و محتویات موجود در پرونده شعب یاد شده تخلف انتسابی را محرز شناخته و متخلفین علاوه بر الزام به استراد مواد سوختی به پرداخت 321 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
*قاچاقچیان البسه زیر ذربین سازمان تعزیرات
با توجه به نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ماموران نیروی انتظامی استان همدان طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع البسه خارجی کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و در ادامه پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر ارجاع و متخلفین به پرداخت جریمه نقدی به میزان بیش از 210 میلیون ریال محکوم کرد./ف
برچسب ها: جربمه ، خبر ، اگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار