مطالعات آماري محققان موسسه سرمايه گذاري و پس انداز ملي انگليس، نشان مي دهد كه افراد متاهل در پس انداز كردن بسيار موفق تر از مجردها هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ديلي ميل؛ براساس تحقيقات جديد، يكي ديگر از مزاياي ازدواج و تاهل، مديريت بهتر پول و درآمد است، بطوريكه علاوه بر امنيت عاطفي در زندگي مشترك، امنيت مالي زوجين نيز تا حد زيادي تضمين مي شود.
 
اين امر بيشتر ناشي از آن است كه داشتن اهداف مشترك بين دو نفر يا دريك خانواده، مي تواند بسيار موثرتر و دست يافتني تر از اهداف افراد تنها باشد.
 
حدود 57 درصد از افرادي كه در اين تحقيق شركت كردند، معتقد بودند كه همسرانشان نقش مشوق را در امر پس انداز و مديريت مالي خانواده دارند.
 
در اين تحقيق كه در كشور انگليس انجام شده، مردان متاهل نسبت به مردان مجرد به مراتب پس انداز بيشتري داشته و مردان در فاصله سني 25 تا 34 سال در مديريت مالي بيشترين تاثير را از همسرانشان مي گيرند.
 
در اين ميان، درصد زيادي از زنان نيز نقش موثر همسر خود را در مديريت منابع مالي خانواده و تشويق آنها براي جلوگيري از صرف هزينه هاي غير ضروري، تائيد كرده اند.
 
براساس اين مطالعه؛ در موارد بسياري مسائل مالي مي تواند نقطه تنش يا نقطه عطف يك زندگي مشترك در جهت مثبت آن باشد. 
برچسب ها: متاهل ، ازدواج ، پس انداز ، پول ، ذخیره ، save ، couples
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار