رئیس کمیته والیبال ساحلی گفت: با وجود آنکه چند ماهی بود مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور برگزار نشده بود و همگان نسبت به ملی پوشان معترض بودند ولی استقبال از این دوره از رقابت ها بسیار عالی بود.

حسن منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه والیبالیست های ساحلی باز ایرانی بدون توجه به کم لطفی گذشتگان نسبت به دعوت از آنها برای عضویت در تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشوری حضور قدرتمندی داشتند این امر در حالی بود که ما به هیچ عنوان پیش بینی یکی چنین حضوری را نداشتیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشوری والیبال ساحلی که شب گذشته در شهرستان نور با حضور 23 تیم برگزار شد بهترین ها و سرمایه های والیبال ساحلی ایران مورد آنالیز قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه های اصلی والیبال ساحلی ایران تمام کسانی بودند که به نور آمده بودند بسیاری از ساحلی بازان حاضر در این رقابت ها جوانانی بودند که در پیکارهای قهرمان کشوری رده سنی جوانان حضور داشتند.

حسن منصوری خاطرنشان کرد: نوع عملکرد خوب و قدرتمند جوانان ساحلی باز در این دوره از مسابقات به گونه ای بود که در خصوص آنها بررسی های خود را آغاز کرده و متوجه شدم که آنها در بخش سالنی فعالیت خاصی ندارد در صورتی که این امر به طور دقیق درست و صحیح باشد می توان به آینده والیبال ساحلی تا حد قابل توجهی مطمئن بود.

وی یادآور شد: عملکرد جوانان حاضر در این دوره از مسابقات بسیار حرفه ای و سطح بالا بود تنها ضعف آنها در این بود که می توان گفت: بزرگترین مشکل آنها در نداشتن تجربه بین المللی است، کلاس و سطح بازی آنها بسیار بالا بود.

وی تصریح کرد: در صورتیکه برنامه های وسیع و کلان خود را برای این دسته از ساحلی بازان جوان به مرحله اجرا در آوریم به طور قطع در آینده ای نزدیک در میان تیم های مطرح و صاحب نام قاره و جهان حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

رئیس کمیته والیبال ساحلی در ادامه یادآور شد: در ابتدای شروع این مسابقات تمامی ساحلی بازان نسبت به عملکرد گذشتگان معترض بودند سعی کردم با بیان صحبت ها و اهداف خود به آنها نوید روزهای خوب و حرفه ای را بدهم به همین دلیل به آنها اعلام کردم که من به هیچ عنوان کاری به گذشته و عملکرد آنها ندارم ما باید با همکاری یکدیگر شرایط را برای رشد فرهنگی فراهم کنیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار