رئيس کميته بين المللي المپيک در راستاي سياستهاي حمايتي از رژيم اشغالگر قدس اعلام کرد هر ورزشکاري که در رقابت هاي المپيک لندن به عمد از حضور يافتن در مسابقه با حريف اسرائيلي خودداري ورزد، مجازات خواهد شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين واکنش ژاک روگ رئيس بلژيکي و 70 ساله کميته المپيک پس از آن مطرح شد که از ورزشکاران مصري همچون ساير ورزشکاران  عرب درخواست شد تا از حضور يافتن در رقابت با ورزشکاران اسرائيلي در مسابقاتي که جمعه آينده در لندن آغاز خواهد شد، خودداري ورزند.

روگ در ادامه گفت: قطعا اين واکنش کميته بين المللي المپيک، واکنشي است که قصد داريم در صورت بروز چنين وضعيتي آن را لحاظ کنيم. البته در صورتي که ورزشکاري مصدوم و يا بيمار شود، در اين صورت شرايط متفاوت و قابل درک خواهد بود.
 
اين مقام ارشد کميته المپيک در ادامه افزود: اما ما هر موردي را به دقت بررسي خواهيم کرد و در واقع هر مورد توسط يک گروه پزشکي مستقل بررسي خواهد شد و در صورتي که گروه پزشکي مذکور تصميم پزشک نخست را تأييد نکرد، در اين صورت اين ورزشکار مجازات خواهد شد. ما به صراحت و شفاف به کميته المپيک کشورها اعلام کرده ايم که خودداري از شرکت در مسابقه با حريف ديگر ، کاملا ممنوع است.
برچسب ها: روگ ، اسرائیلی ، مجازات ، المپیک ، ژاک ، rogue ، jacques
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار