30 روستا هدف گردشگری جدید در استان زنجان انتخاب و برای تصویب به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان هشت روستا هدف گردشگری وجود دارد.

اجلی با اشاره به اینکه روستاهای خوئین، گلابر، ‌ویر، ارسجین، سهرین، قروه، شیلاندر و ده‌بهار هشت روستا هدف گردشگری استان زنجان به شمار می‌روند، افزود:این روستاها، روستاهای هدف گردشگری محسوب می‌شوند که تا امروز انتخاب شده و مورد توجه گردشگران نیز بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه روستاهای هدف گردشگری بر مبنای قابلیت انتخاب می‌شوند، ادامه داد: برخورداری از طبیعت بکر و مناسب که بتوان فعالیت اکوتوریسم را در آنجا پیش‌بینی کرد و وجود بناهای تاریخی و قرارگیری آنها در محورهای گردشگری از جمله قابلیت‌های مورد نظر محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قابلیت‌های مورد نظر در بسیاری از روستاهای استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: پیش از این هشت روستا به عنوان هدف گردشگری انتخاب شده بود که در حال حاضر 30 روستای دیگر نیز به این هشت روستا اضافه می‌شود./س
برچسب ها: انتخاب ، روستا ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
arash
۱۴:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
به نظر من روستای شیلاندر واقعا عالی است