معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی كشور با اشاره به نیازها و مشكلات هنرمندان سیستان و بلوچستان گفت: نبود سینما و گالری فیلم در این استان قطعاً یك نقطه ضعف به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سینا دلشادی' در مراسم معرفی سرپرست جدید حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: ضروری است مسوولان نسبت به راه اندازی سینما و ایجاد زیرساخت های هنری و فرهنگی در این استان تلاش كنند تا هنرمندان دغدغه‌ای جز تولید آثار فاخر نداشته باشند.

وی بیان كرد: وجود خرده فرهنگ‌ های مختلف در سیستان و بلوچستان یك فرصت طلایی برای خلق آثار هنری ماندگار و ارزشمند از سوی هنرمندان استان است.

وی اظهار داشت: تولید آثار فاخر هنری و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان متعهد به اسلام و انقلاب از جمله اهداف حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است كه با تدوین چهار سیاست كلی برای رسیدن به این اهداف تلاش می كند.

معاون حوزه هنری كشور جریان‌سازی را یكی از سیاست‌ های حوزه هنری در رسیدن به اهداف پیشرو عنوان كرد و افزود: هر زمان كه بتوانیم هنر ولایی را به گفتمان تبدیل كنیم به اهداف خود دست یافته ایم.

وی بیان كرد: حوزه هنری سیستان و بلوچستان به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن با شناخت نیازهای روز باید به جد وارد عمل شود و با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری جوانان را به سمت و سوی ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سوق دهد.

سرپرست سابق حوزه هنری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بازسازی كامل ساختمان حوزه هنری استان، راه اندازی سینما، گالری، استدیوهای ویژه نمایش رادیویی از جمله نیازهای استان است كه در زمان مسوولیت بنده برای تحقق آنها تلاش بسیار كردیم اما به نتیجه نرسید.در پایان این مراسم از تلاش 'سعید مهدی‌ زاده' سرپرست سابق حوزه هنری سیستان و بلوچستان قدردانی و 'محسن ذوالفقاری' به‌ عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی شد./س

برچسب ها: زاهدان ، نبود سینما ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.