تیم‌ملی سنگنوردی زنجان در هر دو بخش آقایان و بانوان توانست عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم‌ملی را از آن خود کرده و بار دیگر از جایگاه خود در این رشته ورزشی دفاع کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور(انتخابی تیم‌ملی) با حضور ورزشکاران مطرح این رشته در پلور مازندران برگزار شد.

در بخش آقایان، تیم زنجان با 8 ورزشکار به مصاف حریفان خود رفت که ماحصل آن کسب یک مدال نقره در رشته سرطناب توسط داوود رکابی بود اما با توجه به امتیازات کسب شده، تیم زنجان توانست عنوان قهرمانی را در این بخش از آن خود کند.

این رقابت‌ها در بخش بانوان نیز دنبال شد که طی آن الناز رکابی در دو رشته سرطناب و بولدرینگ بر سکوی نخست ایستاد،فرناز اسماعیل‌زاده در سرعت مدال طلا را به گردن آویخت و در رشته بولدرینگ نیز به مقام نائب ‌قهرمانی رسید.

در ادامه این مسابقات، سیما سلطانی به عنوان یکی دیگر از زنجانی‌های حاضر در این دوره از مسابقات با قرار گرفتن در جایگاه سوم رشته سرعت،‌نشان برنز این رشته را از آن خود کرد تا در مجموع، بانوان سنگنورد زنجانی عملکرد بهتری نسبت به بخش آقایان در کسب مدال داشته باشند، ولی با این وجود تیم سنگنوردی زنجان در دو بخش توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت‌ها خود را برای مسابقات جهانی سنگنوردی که قرار است به میزبانی فرانسه برگزار شود، آماده می‌کنند./س
برچسب ها: تیم ، سنگنوردی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.