مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات فضای رسانه‌ای به طرز تفکر، نحوه انعکاس اطلاعات و رفتار با مخاطبین بر می گردد.

 

سید محمود رادمنش در گفتگو با خبرنگا رباشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: اگر همدلی، صداقت، اخلاق در فضای رسانه‌ای حفظ شود، حلقه دوستی، عاطفه و مهر ومحبت پایدار بماند، قطعا با این حجم  موانع، مشکلات و گرفتاری که مطرح می‌شود  مواجه  نخواهیم بود
  وی اظهار داشت: اگر خانواده بزرگ رسانه و صاحبان خبرو اطلاع رسانی  در گذر زمان  تعهد، عهد و پیمان و وفاداری  خود را با همدیگر و جامعه مخاطب نشکنند و در حوزه کار وفعالیت به  وظایف ذاتی و ماموریتی که دارند به خوبی عمل کنند و هرعزیز یگری در این عرصه پا می‌گذارد حمایت شود، این خانواده موفق خواهد ماند.
    به گفته رادمنش، رسانه‌ای موفق است که بتواند به دور از خصلت شیطانی، درانعکاس اخبار بی طرفی به واقعیت‌ها دقیق بنگرد به مشکلات دلسوزانه و به انتقادات و نقد منطقی بپردازد و تلاش کند به جامعه هدف و مخاطب خود بیافزاید و انعکاس گسترده و ملی داشته باشد.
  وی تصریح کرد: در حیطه کاری، کار برای رفع تکلیف بازدهی ندارد و ورود در پیوند قدرت با ثروت در حوزه رسانه و تخریب و حذف رقیب و یا مسئولان آفت است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.