احداث كارخانه تولید محصولات دارویی در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرك صنعتی شهمیرزاد آغاز شد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ این كارخانه كه با زیربنایی به وسعت 30 هزار متر مربع احداث می شود انواع داروهای مورد نیاز قلبی، تسكین دهنده درد و محصولات شیمیایی تولید می كند.

مدیرعامل شركت آرتین داروی ایرانیان گفت: در این واحد 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود و بهره برداری از آن 30 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

'محمدرضا مشایخ عاملی' تولید محصولات داروئی و مواد اولیه داروئی را از برنامه های این واحد بیان كرد و گفت: این كارخانه در چهار مرحله ایجاد می شود كه امروز كلنگ اجرای سه مرحله آن به زمین زده شد.

وی افزود: ظرفیت این واحد سالانه تولید 62 تن مواد اولیه داروئی و 200 تن محصولات داروئی شامل قرص، كپسول و بخشی تزریقی است.

مشایخ عاملی گفت: این واحد با مشاركت 60 درصدی سرمایه گذار هندی و 40 درصد ایرانی اجرا می شود و در مرحله اول هفت هزار و 500 متر و در فاز نهایی هشت هزار متر زمین این واحد است ..

مدیر عامل شركت آرتین داروی ایرانیان مدت اجرای این مرحله را دو سال بیان كرد و افزود: تولید داروهای ضد سرطان نیز در برنامه تولید این واحد قرار دارد.

در مراسم كلنگ زنی این كارخانه 'سیدرضا فاطمی امین' معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم حضور داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.