مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این استان با اجرای200 هزار واحد مسكونی طرح مهر رتبه ی اول را در کشور دارد.

 

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمود محمود زاده' امروز درحاشیه بازید از طرح مسكن مهر اردستان با اشاره به اینکه تاکنون 42 هزار واحد مسکونی طرح مهر تحویل متقاضیان دارای شرایط شده است اظهار داشت: همچنین 16هزار واحد آن آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی استان اصفهان را بلحاظ ساخت واحد های طرح مسكن مهر دارای رتبه نخست كشور عنوان كرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی به صورت كتبی برای تسریع در ساخت این واحدها تقدیر كرده است.

مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص طرح مسكن مهر اردستان نیز خاطر نشان كرد: یك هزار 400 واحد مسكونی 99 ساله در شهرهای اردستان،زواره و مهاباد از توابع این شهرستان در حال ساخت است.

به گفته وی، حدود سه هزار میلیارد ریال وام بانكی برای واحدهای طر ح مسكن مهر اختصاص یافته كه با آورده متقاضیان به چهار هزار و 500 میلیون ریال می رسد.

وی تصریح كرد: افزون بر خانه دار شدن مردم، اشتغال دو هزار و 800 نفر بطور مستقیم و بیش از پنج هزار نفر بصورت غیرمستقیم ثمره ساخت واحدهای طرح مسكن مهر بوده است.

محمودزاده یادآور شد: ساخت مسجد، مدرسه و واحدهای تجاری از برنامه های پیش بینی شده برای واحدهای این طرح است كه 630 میلیون ریال برای احداث مسجد اختصاص یافته است./س

برچسب ها: اصفهان ، اردستان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.