طی بازرسی های ماموران نیروی انتظامی استان لرستان مقادیری لوازم خانگی خارجی و یکصد هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و پرونده هایی در این رابطه تشکیل شد.

 

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات با اعلام شکایت گمرک پرونده های فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق استان ارجاع و با توجه به ادله کافی علاوه بر ضبط کالا متخلفان را به پرداخت بیش از 136 میلیون جریمه معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

*تشکیل پرونده تخلفاتی برای کشتارگاه متخلف

در بازدید مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و صنعت و تجارت یک کشتارگاه متخلف شناسایی و پرونده ای در شعب استان گیلان ارسال شد در ادامه مشخص شد 50 درصد از بسته بندی های مرغ در این کشتارگاه 20 گرم ضایعات وجود داشته و قیمت هم درج نگردیده که پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی موضوع بررسی و به شعب استان مطرح و با توجه به شواهد موجود در پرونده واحد متخلف علاوه بر ممهور شدن پروانه به مهر تخلف به پرداخت بیش از 157 میلیون ریال در حق دولت محکوم شدند.

*مقابله با عرضه کنندگان کالای قاچاق

با توجه به گزارش بازرسان در چند نوبت مبنی بر عدم درج قیمت، گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق از سوی چند واحد صنفی متخلف پرونده هایی تشکیل و پس از انجام تحقیقات لازم وسیر مراحل قانونی و با توجه به ادله کافی در پرونده ها واحدهای متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار