مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای گلزنی مقابل سایپا انگیزه زیادی دارم و با شناختي که از سايپا دارم به استقلال کمک مي کنم.

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این هفته باید به مصاف سایپا برویم. من 7 سال در سایپا بودم و روزهای خوبی با این تیم داشتم، روزهای سخت هم داشتیم و تجربیات زیادی به دست آوردم. سایپا را خوب می شناسم و از این شناخت به نفع استقلال استفاده می کنم تا تیم در دومین بازی لیگ هم موفق شود و 3 امتیاز را کسب کند.

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت:‌ خیلی دوست دارم گل اولم را هر چه زودتر برای استقلال بزنم. مقابل آلومینیوم هرمزگان تنها 10 دقیقه بازی به من رسید که تلاش می کنم بیش از این در ترکیب استقلال قرار بگیرم و بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

وی افزود: مقابل سایپا انگیزه ام دو چندان است و خیلی دوست دارم در این بازی و مقابل تیم سابقم گل بزنم، تمام تلاشم این است که برای استقلال در بازی با سایپا مثمرثمر باشم وگل بزنم تا هم استقلال نتیجه بگیرد و هم اولین گلم را برای تیم جدیدم بزنم.

منوچهری در پایان گفت: خوشبختانه لیگ را با پیروزی شروع کردیم اما استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و فکر می کنم از هفته چهارم یا پنجم به بعد می توان آن استقلالی که هواداران و کارشناسان انتظار دارند را دید./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار