مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی از موفقیت هنرمند داستان نویس استان در جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک طالبی گفت: فاطمه ظهیری از هنرمندان فعال عرصه داستان نویسی حوزه هنری استان در بخش کودک و نوجوان با موضوع آزاداین جشنواره توانست مقام دوم را کسب کند.

وی افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان، اساتید و صاحب نظران برجسته کشور در امر داستان و شعر هر ساله در سطح کشور برگزار می شود.

طالبیبا بیان اینکه امسال این جشنواره طی دو روز در ارومیه برگزار شد گفت : طبق آمار ارائه شده توسط دبیرخانه این جشنواره دو هزار و100اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال که 160 اثر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد هشت اثر مربوط به هنرمندان شاعر و داستان نویس استان مرکزی بوده است.

ویافزود : محورهای برگزاری این جشنوارهاخلاق و خانواده،دفاع مقدس، بیداری اسلامی و فرهنگ و تمدن و عدالت و پیشرفت در بخش آزاد، انقلاب اسلامی در بخش ویژهکه دررشته های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر آزاد و شعر کلاسیک بوده است.

طالبی با اشاره به اینکه حضور هنرمندان استان در چنین جشنواره هایی و شرکت در برنامه های جنبی آندر ارتقای سطح کیفی آن ها و آشنایی هنرمند معاصرشانالزامی است گفت: حوزه هنری از ابتدای سالجاری در جهت تقویت و پرورش استعدادهای استان اقدام به برگزاری منظم کارگاه های داستان و شعر و نشست های ادبیبا حضور اساتید کشوری کرده است.

وی افزود : امسال نیز جشنواره استانی داستان برگزار خواهد شد که فراخوان آن به زودی اعلام می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.