بوشهر/

رشد 45 درصدی کشف مواد مخدر در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب است، گفت: میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته در حضور یک ماهه در استان بوشهر، وضعیت امنیتی، انتظامی این استان مطلوب و قابل قبول است.

وی افزود: بوشهر در مقایسه با دیگر استان‌ها همجوار خود از نظر احساس امنیتی و رضایتمندی مردم در رتبه خوبی قرار دادر و مردم به پلیس نمره قبولی دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بخش گروگانگیری و سرقت مسلحانه و راهزنی آمار ما منفی است و از این جهت نیز وضعیت قابل قبولی داریم.

رشد 104 درصدی کشف سرقت خودرو

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به رشد قابل قبول کشفیات سرقت‌ها در استان بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون  میزان کشفیات سرقت خودرو 104 درصد و کشف سرقت لوازم داخل خودرو نیز 10 درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده با بیان اینکه میزان کشفیات سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون 36 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: در این مدت شاهد افزایش 15 درصدی کشف موتور سیکلت‌های سرقتی و رشد 140 درصدی کشف احشام سرقتی بودیم.

وی گفت: در این مدت کشف سرقت از منزل نیز 49 درصد، کشف سرقت از مغازه‌ها 67 درصد و کشف سرقت از اماکن نیز 213 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: به دلیل اینکه برخی سارقان در استان حضور ندارند شناسایی و دستگیری آنان زمان‌بر می‌شود.

افزایش 36 درصدی دستگیری معتادان در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 36 درصدی معتادان در استان بوشهر خبر داد و گفت: موضوع برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر به استان ابلاغ شده و در دستور کار پلیس نیز قرار گرفته است.

عباس‌زاده گفت: موضوعی که در بحث مواد مخدر موجب نارضایتی مردم شده و همین خرده‌فروشان مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: در این مدت میزان کشف تجهیزان ماهواره‌ای در استان بوشهر با تلاش پلیس 90 درصد افزایش داشته است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، فرمانده ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.