سينماي ايران به دليل كمبود ها و مشكلات دروني به ويژه در حوزه بازيگري كيلومترها با استانداردهاي بين المللي فاصله دارد.

محمد صادقي بازيگر سينما و تلويزيون كشورمان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سينماي ايران نه تنها در حوزه اكران بلكه در مسائل زيربنايي ساخت فيلم ضعف ها و كمبودهاي زيادي دارد.

وي افزود: نيمي از كاستي ها در بدنه ساخت فيلم در سينماي كشور در حوزه بازيگري و روابط ميان بازيگران و سينماگران ما ديده مي شود.

اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد: سينماي كشور با استانداردهاي بين المللي و اصول و مباني موجود در سينماي دنيا به عنوان پايه هاي اصلي اين حرفه به خاطر كم و كاستي هاي موجود به ويژه در حوزه بازيگري كيلومترها فاصله دارد.

صادقي اضافه كرد: در شرايط فعلي بازيگران براي امرار معاش و كسب درآمد هر پيشنهادي را قبول ميكنند بدون اينكه به موضوع و محتواي فيلم توجه داشته باشند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون ادامه داد: بازيگران مطرح و شاخص سينما با برخورداري از كارنامه اي درخشان از حضور در فيلم هاي فاخر و بازي در كاركترهاي ماندگار از اين فضا بيرون هستند و هر نقشي را قبول نمي كنند.

صادقي ابراز داشت: هدف از حضور در حوزه بازيگري نبايد تنها توجه به رونق و ابعاد اقتصادي باشد بلكه يك بازيگر بايد با دقت و بررسي كامل در قبول نقش ها در فيلم هاي مختلف كارنامه خودرا زير سوال نبرد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون خاطر نشان كرد: با بهبود شرايط حوزه بازيگري تمامي هنرمندان ما مي توانند تحت حمايت هاي مسئولان قرار گيرند./ي2
برچسب ها: صادقی ، سینما ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار