با هدف تحکیم بنیان خانواده و در جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برگزاری 15 نشست تخصصی عفاف و حجاب در قالب کارگاه های آموزشی با حضور مدیران ستادی و بیش از یک هزار و 200 نفر از بانوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این راستا یک نشست متمرکز در سطح منطقه ای در مجتمع فرهنگی، ورزشی امام علی(ع) و 14 نشست تخصصی با عنوان تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات منطقه برگزار شد.

بنابراین گزارش: در نشست متمرکز منطقه ای فاطمی؟ کارشناس مربوطه به بیان راهکارهایی برای تحکیم بنیان خانواده، نحوه بازگوکردن مشکل یا مسایل در زندگی پرداخت و در حاشیه نشست نیز غرفه های مشاوره، عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه های علمی خوشنویسی و خطاطی برپا شد که با استقبال گسترده بانوان روبه رو شد.

این گزارش حاکی است: در نشست های عفاف و حجاب در سطح محلات منطقه نیز اساتید و مشاوران برنامه ها به تشریح عناوینی نظیر معارت های همسرداری،‌ تقویت پایه های زندگی مشترک و ایجاد تفاهم در زندگی، مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت (س) پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و آثار اجتمای حجاب، راهکارهای زندگی سالم و نحوه مدیریت بانوان در ایجاد یک زندگی بر مبنای ایمان و اعتقادات اسلامی پرداختند.

شایان ذکر است: کسب اطلاعات پیرامون ارتقاء سطح کیفیت زندگی، ارتقاء آگاهی بانوان در خصوص عفاف و حجاب و پوشش بانوان در اسلام، پایداری و ثبات خانواده، استفاده از علم روز در ارتباط با تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی براساس تحقیقات پژوهشگران، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، اجرای مسابقه و برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب در حاشیه برگزاری مراسم از جمله ویژگی های مثبت این نشست ها بود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار