گروه ورزش راديو جوان به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان ويژه برنامه اي با عنوان ماه ترين ماه را به طور زنده از فرهنگسراي اشراق پخش خواهد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عوامل ساخت اين برنامه همان عوامل ساخت پاتوق شبانه هستند. اين برنامه با سردبيري حامد مراديان، شكوفه موسوي و مريم نقدي بر روي آنتن خواهد رفت و گويندگي آن يك هفته در ميان بر عهده پيمان طالبي- محمد علي اينانلو و سعيد خورسندي –وحيد رونقي خوهاد بود.ماه ترين ماه از ساعت 9 تا 11 شب به طور زنده پخش مي شود و آيتم هاي متنوع و جذابي از جمله اجراي موسيقي به طور زنده و دعوت از خواننده هاي محبوب پاپ و سنتي خواهد اشت.

سردبيري امشب اين برنامه بر عهده حامد مراديان است و اجراي برنامه را پيمان طالبي و محمد علي اينانلو بر عهده دارند. در برنامه امشب علي نفري خواننده پاپ حضور خواهد داشت همين طور گروه موسيقي عرفان به طور زنده به اجراي برنامه خواهند پرداخت.ورود نيز براي عموم آزاد است.

حميدرضا افتخاري مدير گروه جوان و ورزش راديو جوان در رابطه با اين برنامه گفت: راديو جوان تجربه خوبي در ساخت برنامه هاي محيطي دارد و در اين برنامه هم سعي خواهد شد تا فضاي شاد و مفرحي را براي شبهاي رمضان مخاطبانمان تدارك ببينيم. اين برنامه در فرهنگسراي اشراق به طور زنده پخش خواهد شد و به نوعي جشن رمضان اين شبهاي ماست./ي2
برچسب ها: ماه رمضان ، رادیو ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار