فیلم / اصابت گلوله به سر یک مرد توسط پليس لس آنجلس

پليس لس آنجلس يک مرد را از ناحيه سر مورد اصابت قرار داد و به قتل رساند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، اين حادثه روز بيست و يکم ژوئيه در آناهيم در حومه لس آنجلس رخ داد و موجب درگيري هاي خشني ميان شاهدان و نيروهاي پليس شد. اين درگيري ها به حدي بود که پليس براي پراکنده کردن مردم از گاز اشک آور و گلوله هاي صوتي استفاده کرد.
در اين حادثه مانوئل دياز در برابر مجتمع ساختماني در حوالي ساعت چهار بعد از ظهر شنبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. او سه ساعت بعد در بيمارستان جان خود را از دست داد.
ديزي گنزالس خواهر زاده او مي گويد ممکن است دائي اش هنگامي که نيروهاي پليس به او نزديک شده اند فرار کرده باشد. او مي گويد : او هيچگاه پليس ها را دوست نداشت زيرا تنها کاري که پليس مي کند آزار و اذيت و بازداشت هر کسي است.
يکي ديگر از شاهدان مي گويد اين مرد ابتدا از ناحيه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سپس گلوله ديگري به سر او شليک شد.
پس از آن يک پليس به او نزديک شد و به او دستبند زد در حالي که تکان نمي خورد. پليس ها جيب هاي او را گشتند. اين شاهد مي افزايد : سوراخ روي سر او قابل ديدن بود و خون از آن جاري بود.
پس از اين حادثه گروهي از جوانان خشمگين شروع به فرياد زدن و پرتاب بطري به سوي نيروهاي انتظامي کردند. در اين حادثه بسياري نيز بازداشت شدند.
تصاويري که توسط گروه تلويزيوني کي کال ضبط شده حکايت از صحنه هاي آشوب دارد که در آن نيروهاي پليس گلوله هاي مشقي شليک مي کنند. برخي افراد به روي زمين دراز کشيده بودند و برخي ديگر فرار مي کردند. در همين زمان يک سگ پليس با دويدن به سوي مردمي که روي چمن نشسته بودند بازوي يک مرد را گاز گرفت.
پليس لس آنجلس تلاش کرد در تمام مدت شب مردم خشمگيني را که در نزديکي مکان حادثه تجمع کرده بودند کنترل کند.
مردم با واژگون کردن سطل هاي زباله در بسياري از مناطق آتش سوزي به راه انداختند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.