مسئولان تیم استقلال از شرایط نامناسب مالی خسته شدند و اعتراض به مسئولان و حامیان این تیم نیز مثمر ثمر واقع نمی شود و هر روز نیز به این مشکلات افزوده می شود اما در نهایت مسئولان اعلام کردند نیمی از بودجه را به حساب آبی ها واریز می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسئولان تیم استقلال که بارها از وزارت ورزشی در خواست کمک کردند تا شرایط سخت مالی را برای آبی ها آسان کنند. در مقابل با شرایط خاصی رو به رو شدند که اعضای این تیم معتقد بودند رسیدگی لازم در این خصوص انجام نشده است.

گفتنی است: پس از کش و قوس فراوان اعضای مسئول در وزارت ورزش اعلام کردند مبلغ  4 میلیارد از بودجه در نظر گرفته شده برای باشگاه استقلال آماده تحویل به این تیم است تا مسئولان تیم هرچه سریعتر در خصوص بهبود شرایط مالی اقداماتی را انجام می دهند.

شایان ذکر است: پیش از این قرار بود اعضای تیم استقلال 12 میلیارد تومان بودجه را از وزارت ورزش دریافت کنند اما این مقدار تعدیل یافت و مسئولان اعلام داشتند شرایط لازم برای تصویب بودجه فوق مهیا نیست اعضای باشگاه استقلال و پرسپولیس دل خوشی از این اتفاق نباشند زیرا قرار نیست چنین اتفاق رخ دهد وسرخابی ها با بودجه 12 میلیاردی روبرو شدند.

از طرفي اعلام شده است: بودجه 4 میلیاردی امروز به حساب باشگاه واریز می شود تا قسمت از مشکلات مالي حل شود و اعتراض مسئولان نیز به مصوبه عدم تصویب بودجه 12 میلیاردی جواب نداد./مح
برچسب ها: استقلال ، وزارت ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار