شهاب نوروزی' دارنده مدال برنز مسابقات جوانان كاراته آسیا روز گذشته با استقبال مسوولان اداره كل ورزش و جوانان و جامعه ورزشی استان مركزی وارد اراك شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك؛ مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی  گفت: شكوفایی ورزش در گروی برنامه ریزی مربیان، هیات های ورزشی و حمایت همه جانبه مسوولان است.

'سعید ملكی' افزود: گروه كارشناسی قوی و تخصصی در اداره كل ورزش و جوانان استان در حال شكل گیری است تا بتوان چتر حمایتی و پرورش قهرمانان را بیش از پیش تقویت كرد.

وی اضافه كرد: رشد و شكوفایی ورزش استان مركزی مطلوب و رضایت بخش است و تیم سپك تاكرای این استان در مسابقات آسیایی تایلند كه مهد این رشته است، عنوان قهرمانی را كسب كرد.

مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی بیان كرد: 'امیر زرگری' دوچرخه سوار ارزنده استان مركزی یكی از اعضای گروه سه نفره تیم دوچرخه سواری اعزامی به مسابقات المپیك لندن 2012 است.

ملكی اظهار كرد: ساخت سالن های ورزشی تخصصی در برنامه های اداره ورزش و جوانان استان مركزی لحاظ شده است كه در این صورت هیات ها می توانند به صورت كامل برای موفقیت ورزشكاران و انجام تمرین ها تلاش كنند.

وی، پوشش اخبار و انعكاس فعالیت های ورزشی را از راهكارهای گرایش جوانان به رشته های ورزشی دانست و خاطر نشان كرد: تلاش برای افزایش سطح سلامتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای برخورداری از جامعه سالم و پویا هدف وزارت ورزش و جوانان است كه رسانه ها نقش مهمی در تحقق این مهم دارند.

رییس هیات كاراته استان مركزی نیز در ادامه این مراسم گفت:نوروزی، كاراته كای جوان استان مركزی در مسابقات آسیایی تاشكند در مقابل حریفان قدرتمند خود، خوب ظاهر شد.

'جمشید زند' افزود: مسابقات كاراته آسیا از بزرگترین تورنمنت های این رشته است كه در رقابت های امسال بیش از دو هزار نفر از كشورهای مختلف حضور داشتند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.