تیم ارزیابان شرکت ملی گاز ایران به منظور ممیزی نظام پیشنهادات شرکت با حضور در محل دفتر شورای مشارکت گاز گلستان عملکرد و فعالیتهای این شورای را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان عقیلی، دبیر نظام مشارکت گاز گلستان در خصوص هدف از این ارزیابی گفت: تیم ارزیابان شرکت ملی گاز ایران باهدف ممیزی اقدامات گاز گلستان در راستای اهتمام به همیاری و مشارکت کارکنان و اقدامات صورت گرفته در این خصوص با حضور در اداره مرکزی شرکت ضمائم و مستندات موجود شورای مشارکت را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: خوشبختانه این شورا با آمادگی کامل همکاری بسیار خوبی را با تیم ارزیاب ارائه نمود و کلیه مستندات مورد نظر را در اختیار آنان قرار داده و مشکلی در این خصوص مشاهده نشد.

عقیلی با اعلام رضایت از این ارزیابی در خصوص نتایج آن، تصریح کرد: نتیجه نهایی ارزیابی در آینده نزدیک اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: نظام مشارکت گاز گلستان از زمان تاسیس تاکنون با حمایت های بی شائبه مدیر عامل شرکت اقدامات موثری را در راستای بهره گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده همکاران انجام داده و موفقیتهای خوبی را نیز کسب کرد.

عقیلی اظهار داشت: در ادامه راه نیز تلاش داریم جهت تقویت بهبود برنامه های شورا و جلب مشارکت و پیشنهادات همکاران برنامه های جدیدی را تدوین کردیم که در آینده شاهد ارتقاء جایگاه این واحد باشیم. /س
برچسب ها: گاز ، ارزیابی ، ممیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.