هفته دوم ليگ دوازدهم قرار است با برنامه ريزي صورت گرفته سازمان ليگ در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 3 و 4 مردادماه با انجام 9 ديدار برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بر اين اساس هفته دوم ليگ دوازدهم با برگزاري دو مسابقه امشب ساعت 22 آغاز مي شود كه طي آن پرسپوليس در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي مي رود و همزمان اين بازي،  دو تيم راه آهن شهر ري و گهر زاگرس به مصاف هم مي روند .

* پرسپوليس – فجر شهيد سپاسي شيراز

 فجر به دنبال تجديد خاطره

سرخپوشان كه در بازي اول ليگ دوازدهم توانستند در گرمان طاقت فرسا آبادان مقابل صنعت نفت آبادان در دقايق آخر بازي با يك گل سه امتياز شيريني به دست آورند بايد در دومين بازي شان به مصاف فجر شهيد سپاسي در ورزشگاه خالي ازتماشاگر آزادي بروند.

پرسپوليسي ها به خاطر اتفاقات رخ داده در بازي با داماش گيلان در ليگ يازدهم ازسوي كميته استيناف تماشاگرانشان از دو بازي محروم هستند كه بازي پرسپوليس – فجر شهيد سپاسي اولين محروميت سرخپوشان ليگ دوازدهم است مسئولان اين تيم نامه اي به سازمان ليگ براي بخشش محروميت تماشاگرانشان دادند كه معلوم نيست مورد قبول سازمان ليگ قرار بگيرد يا نه !

سرخپوشان هدفشان در ليگ دوازدهم قهرماني است به خاطر همين بايد امتيازات كامل هفته هاي اوليه ليگ را بدست آورند و آنها او اين گام را با برد مقابل صنعت نفت آبادان محكم برداشتند و بايد ديد كه با رهبري مانوئل خوزه مي توانند سربلند از بازي دومش با فجر شهيد سپاسي بيرون بياند يا نه .

در آن سوي ميدان تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي كه توان مالي اش قابل قياس با سرخپوشان نيست توانست در نخستين بازيش در ليگ دوازدهم مقابل ذوب آهن به برتري دست يابد.

شاگردان ياوري در فصل هاي گذشته هميشه براي تيم هاي سرخابي در ورزشگاه آزادي دردسر ساز بوه اند و بازيكنان اين تيم با انگيزه اي كه از خود نشان مي دادند نتايج قابل قبولي مقابل سرخابي ها به دست مي آوردند . فجريها اين شانس را دارند كه در ورزشگاه خالي از تماشاگر به مصاف پرسپوليس بروند و نتايج قابل قبولشان را دوباره مقابل پرسپوليس تكرار كنند.

نكته قابل توجه اين ديدار اين است كه مانوئل خوزه و ياوري هر دو مربي تيم فوتبال پرسپوليس و فجر شهيد سپاسي بالاي 60 سال سن دارد و بايد ديد كه تاكتيك هاي كداميك از اين پيرمردها در بازي امشب جواب مي دهد.

*راه آهن شهر ري – گهر زاگرس 

لوکوموتيو رانان در روياي صعود به قله هاي زاگرس

تيم فوتبال راه آهن شهر ري امشب در ورزشگاه اكباتات بايد به مصاف تيم تازه صعود كننده گهر زاگرس برود.

شاگردان علي دايي نخستين بازي شان در ليگ دوازدهم با تساوي مقابل تيم فوتبال نفت تهران آغاز كردند به طور حتم آنها مي خواهند از ميزباني شان مقابل گهر زاگرس استفاده كنند و به نخستين بردشان در ليگ دوازدهم دست يابند.

گهر زاگرس تيم تازه صعود كرده ليگ برتر هم بازي اولش با ملوان بندر انزلي به جنجال كشيده شد اين تيم لرستاني نتوانست از ميزباني اش در كرج استفاده كند و با نتيجه 1 بر صفر مقابل ملوان بندر انزلي شكست خورد.

نكته قابل توجه اين بازي اين است كه مهدي تارتار سرمربي گهر زاگرس زماني دستار علي دايي در راه آهن بوده است و به خوبي نسبت به تيم راه آهن شناخت دارد و امشب مشخص مي شود كه وي مي تواند تيم سابقش را شكست دهد يا راه آهني ها به نخستين بردشان در ليگ دوازدهم دست مي يابند.

*استقلال – سايپاي البرز

سايپاي مدل 91 محک مي خورد/تکنسين هاي پارسال سايپا تئوريسين هاي امسال استقلال

در ادامه بازيهاي هفته دوم ليگ دوازدهم تيم فوتبال سايپاي البرز در ورزشگاه آزادي مي رود.

شايان ذكر است ، ابتدا قرار بود كه اين بازي به خاطر ميزباني سايپاي البرز در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شود اما به خاطر اينكه اين ورزشگاه گنجايش تماشاگر بالايي را ندارد به ورزشگاه آزادي نقل مكان كرد آبي پوشان در نخستين بازي شان در ليگ دوازدهم توانستند تيم تازه صعود كننده آلومينيوم هرمزگان را شكست دهند در حاليكه تيم فوتبال سايپا در مقابل تراكتور سازي به نتيجه تساوي صفر بر صفر رسيد.

آبي پوشان در آخرين مهلت فصل نقل و انتقالات توانستند جواد نكونام بازيكن سابق اوساسونا را به تيمشان بياورند استقلالي ها در تلاشند تا Itc نكونام خيلي سريع براي بازي با سايپا آماده شود تا اين بازيكن بتواند آبي پوشان را مقابل نارنجي پوشان سايپا همراهي كند.

استقلالي ها روزهاي پرتنش را مي گذرانند چرا كه علاوه بر نداشتن اسپانسر مالي نتوانستند فرهاد مجيدي كاپيتان سابقشان را به تيم برگردانندد.

آبي پوشان كه مانند پرسپوليسي ها لقب كهكشاني ها را در ليگ دوازدهم دارند بايد ديد كه مي توانند تيم جوان سايپاي البرز را در آزادي شكست دهند يا نتيجه اي ديگر براي اين بازي رقم خواهد خورد.

بازي دو تيم فوتبال استقلال و سايپاي كرج همیشه جز بازیهای جذاب لیگ بوده است. نارنجی پوشان همیشه برای استقلالیها دردسرساز بودند. آنها امسال زوج خط حمله شان انصاری فر و منوچهری را ندارند و باید دید که با ترکیب جدید می توانند از استقلال در آزادی امتیاز بگیرند یا آبی پوشان به دومین برد متوالی در مقابل سایپا دست می یابند.

نکته قابل توجه این بازی حضور رامین منوچهری و محسن یوسفی است که در نقطه مقابل تیم های سابقشان بازی می کنند و به طور حتم انگیزه بالایی برای رویارویی مقابل تیم سابقشان خواهند داشت و روز بازی مشخص می شود که کادر فنی استقلال و سایپا ی البرز از این دو بازیکن در ترکیب تیم شان استفاده می کنند.

از دیگر نکات این بازی به حضور مجید صالح سرمربی سابق سایپای البرز در نیمکت ابی پوشان است. وی که شناخت خوبی از تیم فوتبال سابپا دارد می تواند در آنالیز این تیم به امیر قلعه نوعی کمک کند.

*آلومینیوم هرمزگان - داماش گیلان

شمالي ها و جنوبي ها جدال سرد و گرم

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان روز چهارشنبه 4 مرداد ماه در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان می رود.
شاگردان میثاقیان با اینکه در بازی اولشان با استقلال بازی درخشانی انجام دادند اما به خاطر تجربه بالای ابی پوشان مقابل این تیم در آزادی تن به شکست دادند.

آلومینیومی ها امیدوارند در دومین بازی شان مقابل تماشاگران آبادانی بتوانند تیم فوتبال داماش گیلان را شکست دهند. داماشها هم مقابل فولادی ها در هفته اول به نتیجه شادی 1بر1 دست یافتند و این تیم با مربی بومی اش امید هرندی میخواهد در هفته دوم تیم تازه سعود کرده آلمینیوم هرمزگان را شکست تا رتبه اش را در جدول رده بندی سامان بدهد.
اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که در هفته اول مقابل استقلال تهران محروم بود و از جایگاه ویژه نظارگر بازی شاگردانش بود این هفته می تواند در نیمکت شاگردانش را هدایت و رهبری کند.

*فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان 

نبرد پولادين در نصف جهان

فولادی ها در دومین بازیشان در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود.
شاگردان خرکی در هفته اول توانستند یک امتیاز با ارزش در زمین میزبان بازی یعنی داماش گیلان به دست آورند. آنها این فرصت را دارند که تیم مدعی سپاهان اصفهان را در خانه شان شکست دهند و رتبه شان را در جدول بهبود دهند.
فولادی ها امسال رضا نوروزی مهاجم موثرشان را در اختیار ندارند و باید دید که بازیکنان جدید این تیم می توانند خلا این مهاجم را پر کنند یا نه.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمان فصل گذشته هم در بازی اول توانست مس را در فولاد شهر شکست دهد و پا به پای سرخابی ها در جدول رده بندی پیش برود.
شاگردان کرانچار در گرمای طاقت فرسا اهواز کار سختی پیش رو دارند اما اگر این تیم بخواهد همچنان مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم باشد باید فولادی ها را در اهواز شکست دهند.

*ذوب آهن صبا قم

صبا کوره ذوب را خاموش مي کند

شاگردان کربکندی در دومین بازی شان در لیگ دوازدهم باید به دیدار تیم جوان صبای قم در ورزشگاه فولاد شهر بروند.
ذوبی ها که به خاطر بی پولی چند تن از بازیکنان موثرشان را در این فصل از دست دادند و شکست سنگینی در مقابل فجر شهید سپاسی در بازی اولشان داشتند برای جبران باخت به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی خواهند رفت. شاگردان یحیی گل محمدی در بازی اولشان در لیگ دوازدهم توانستند در بهت همگان شکست سنگین 4 بر صفر را بر تیم عبدالله ویسی مربی سابقش تحمیل کنند. آنها برای تکرار دومین پیروزی در لیگ دوازدهم به مصاف ذوب آهنی ها می روند و باید دید دوئل این بازی را کربکندی مربی با تجربه می برد یا گل محمدی جوان سربلند از این بازی بیرون می آید.

*مس کرمان نفت تهران

کوير در التهاب استخراج 3 امتياز نفتي

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم باید به مصاف تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه باهنر کرمان برود. شاگردان قاسمپور در بازی اولشان مقابل سپاهان اصفهان به نتیجه 1بر صفر شکست خوردند. به طور حتم آنها برای جبران باختشان به مصاف تیم فوتبال نفت تهران خواهند رفت و شاگردان ابراهیم زاده کار سختی در ورزشگاه باهنر کرمان خواهند داشت.
نفتی ها در بازی اولشان در لیگ دوازدهم مقابل راه اهن به تساوی  1 بر 1 دست یافتند. شاگردان ابراهیم زاده اگر بتوانند در کرمان مس را شکست دهند دست به کار بزرگی زده اند.

*پیکان تراکتورسازی

نمايش خودرو هاي بين المللي و داخلي در پيکان شهر

پیکانی ها در ورزشگاه تختی تهران روز چهارشنبه میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهند بود.
شاگردان جوان ویس بازی اولشان را در لیگ را با شکست سنگینی مقابل صبای قم شروع کردند و برای جبران این باخت باید از سد تراکتورسازی ها در به طور حتم جدال تیم مربی پرتغالی با تیم گوادپولای وطنی در روز چهارشنبه برای کسب نتیجه لازمه دیدنی خواهند بود.

*ملوان بندانزلی صنعت نفت آبادان

ملوانان به دنبال امتياز صنعتي

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دومین بازی اش در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال نفت آبادان خواهد بود.
قوی های سپید انزلی در نخستین دیدار جنجالی شان در مقابل تیم تازه صعود  کننده شهر زاگرس با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست یافتند.

شاگردان پورغلامی در بازی سختی مقابل نفت آبادانی که بازی نخستشان را مقابل پرسپولیس تهران باخته بودند دارند. اما آنها امیدوارم با حضور تماشاگران پرشور انزلی بتوانند در دومین بازی شان هم بتوانند آبادانی را شکست دهند و روند صعودشان را همچنان در لیگ برتر ادامه دهند.

آبادانی ها باید مقابل ملوانی ها به پیروزی دست یابند چرا که نتیجه ای غیر از برد آنها را دارد حاشیه خواهد کرد./با

برچسب ها: لیگ برتر ، سازمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار