استاد دانشگاه پيام نور گفت: اين ساده‌انديشي است كه فكر كنيم اصلاح‌طلبان با اعلام برائت از فتنه 88 تفكرشان عوض شده است.

فاطمه آجرلو استاد دانشگاه پيام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت معاون فرهنگي سپاه در مورد اينكه شرط نظام براي بازگشت اصلاح طلبان به انتخابات 92،‌اعلام برائت نسبت به فتنه 88 است اظهار داشت: ما بايد  اصلاحاتي را در  گفتمان اصولگرايي خود ايجاد كنيم و به سمت وحدت رويه و همسويي در حركت باشيم.

وي در ادامه تصريح كرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبري فتنه 88 ريشه در كاخ سفيد داشت و اين يك خط مشي كلي است كه كساني كه در راستاي براندازي نظام از تمام توان و پتانسيل خود استفاده كردند و سلامت نظام را به خطر انداختند افرادي نيستند كه بتوان به سادگي از كنارشان عبور و به گفته‌هاي امروزشان اعتماد كرد.
 
استاد دانشگاه پيام نور افزود: وقتي فتنه 88 ريشه در كاخ سفيد دارد بر فرض  اعلام برائت هم بشود، چه ضمانتي وجود دارد كه اين افراد مجددا در جايگاه سياسي قرار بگيرند و دوباره با ايجاد سناريوي قبلي يكبار ديگر نظام را به چالش نكشند؟

آجرلو اظهار داشت: به نظر بنده اين ساده انديشي است كه فكر كنيم اين افراد با اعلام برائت تفكرشان عوض مي‌شود، در اين زمينه دست‌هايي پشت پرده وجود دارند كه در زمين اصلاح طلبان بازي مي‌كنند و سناريوي دشمن را اجرا مي‌كنند.

وي در ادامه افزود: به هر حال، اصلاح طلبان در اين كشور زندگي مي‌كنند و خودشان را به نوعي صاحب و مالك اين كشور مي‌دانند و به دنبال احياگري هستند، اين اعلام آمادگي اصلاح طلبان نشان دادن چراغ سبز به نظام نيست.

آجرلو در پايان خاطرنشان كرد: اين افراد نه از سر دلسوزي به نظام اعلام آمادگي كرده اند بلكه به دنبال پست و مقام و تسلط بر تفكر ملت هستند، با همين اعلام رضايت به دنبال سهم‌خواهي از نظام هستند كه ما پاي صندوق راي آمديم و در انتخابات شركت كرديم و سهمي داريم و به دنبال سهم خود از منتخب آينده هستيم.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: آجرلو ، اصلاح ، طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار