بايد سفره‌هاي رنگارنگ خود را با مردم محروم و مستمندان تقسيم كنيم.

مهدي باقر بيگي بازيگر مجموعه ماندگار تلويزيوني "قصه‌هاي مجيد" با اشاره به فرارسين ماه مبارك رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون  باشگاه خبرنگاران حلول ماه مبارك رمضان را به مردم عزيزم تبريك مي‌گويم و آرزوي سلامتي و عاقبت بخيري برايمردم عزيزم را دارم.
وي افزود: از بچگي شنيده‌ام كه دعاي ماه رمضان اين نبوده كه فقط از نظر غذا نخوردن روزه باشيم و دعا كنيم.
وي ادامه داد: بايد چشم و گوش ما روزه باشند و در اين ماه كه به ماه ميهماني خداوند نام دارد بارعايت اين آداب به درگاه او دعا كنيم.
باقربيگي اظهار داشت: انشاءالله بعد از ماه مبارك رمضان خداوند همه گناهان ما را پاك كند و لوح دلمان سفيد شود و همگي عاقبت بخير شويم.
وي با اشاره به پهن كردن سفره‌هاي ساده براي روزهاي ماه مبارك رمضان افزود: هر چقدر ساده سفرهايمان را برگزار كنيم خداوند بيشتر از ماه راضي مي‌شود.
وي ادامه داد: معتقدم در اين ماه مبارك از رنگ سفرهايمان كم كنيم و آن را در سفره‌هاي ديگران بگذاريم تا دل هموطنان ماشاد شود.
باقر بيگي ابراز داشت: بدانيم كه اگر همسايه ما خوشحال شود آن زمان خداوند از ما راضي مي‌شود.
اين بازيگر با اشاره به ياد روزهاي كودكي و روزه كله گنجشكي خاطر نشان كرد: تنها چيزي كه به ياد دارم كه پدرها و مادرها ميگفتند كه اگر 30 روز را پشت سر هم روزه بگيريم و نخ گره بزنيم، روز آخر فرشته‌ها آمده و آن نخ را كه آرزوي‌هاي مااست را فرشتگان برده و به دست خداوند مي‌رسانند./م
برچسب ها: رمضان ، بازیگر ، روزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.