دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي گفت:دانشجويان با ايجاد يک جو انتخاباتي در فضاي دانشگاه ها در معرفي و شناساندن افراد اصلح با توجه به مقتضيات زمان و نيازها و شرايط کشور در آن زمان مي توانند به فعاليت هاي قانوني خود بپردازند.

توحيد شقاقي دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه علوم پزشکي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،در ارتباط  با فعاليت دانشجويان در روند تبليغات انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده اظهار داشت: فعاليت دانشجويان در دانشگاه ها نبايد به طرفداري از حزب و فرد خاصي متکي باشد و شخصي را که صلاحيت خدمت به نظام مقدس جمهوري‌اسلامي براي مردم را دارد معرفي كنند.

اين فعال دانشجويي در ادامه با بيان اينکه دانشجويان در آگاهي رساني به مردم  مي توانند نقش بسزايي داشته باشند گفت: دانشجويان به عنوان يک قشر آگاه و متفکر در جامعه با برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي و مناظره و ديگر برنامه هاي خاص تبليغاتي در آگاهي رساني به مردم فهيم ايران مي توانند ايفا نقش کنند.

دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل شهيد بهشتي يادآور شد: دانشجويان با ايجاد يک جو انتخاباتي در فضاي دانشگاه ها در معرفي و شناساندن افراد اصلح با توجه به مقتضيات زمان و نيازها و شرايط کشور در آن زمان مي توانند به فعاليت هاي قانوني خود  بپردازند.

شقاقي در پايان به نقش انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي در تبليغات رياست جمهوري سال آينده اشاره داشت و گفت: برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي، مناظره، مصاحبه و ارائه بيوگرافي از کانديداها براي آشنايي بيشتر مردم از برنامه هاي حتمي اين انجمن دانشجويي است.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: حزب ، انتخابات ، کرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار