گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: فولاد شهر را در بازی خانگی ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ترک می‌کنیم.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن بیات با اشاره به بازی تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در این بازی تلاش می‌کنیم با استفاده از انگیزه بالای خود، نتیجه لازم را در خانه حریف به دست بیاوریم.
وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم در به ثمر رسیدن توپ‌های آخر واقعا دقیق باشیم و مهاجمان ما خوب چارچوب دروازه را ببینند، ضمن اینکه با بازی در خانه حریف و در حضور تماشاگران اصفهانی قطعا تمام توانایی‌های خود را نشان می‌دهیم تا سه امتیاز را تصاحب کنیم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در این بازی با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم، بازیکنان ما نسبت به بازی‌های قبل، بازی هماهنگ‌تر و بهتری ارائه خواهند کرد و مزد این بازی هماهنگ و خوب خود را با کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه کسب خواهیم کرد.
وی افزود: ذوب آهن اصفهان در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های مدعی است و در واقع این تلاش و پشتکار ما خواهد بود که مطمئنم در این هفته زمینه‌ساز موفقیتی دیگر برای تیم صبای قم می‌شود تا ذوب آهن را نیز با پیروزی از پیش رو برداریم./س
برچسب ها: قم ، دیدارصبا ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.