مهم ترين اخبار سياسي كه در روزچهار شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایران اقدام فوری مجامع حقوق بشر برای پایان دادن به کشتار مسلمانان در میانمار را خواستار شد ، "موشک کوثر" کابوس شناورهاي آمريکايي، دولت به عضویت "اتحادیه بین‌المللی مخابرات هوانوردی" در می‌آید و... است.


مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:


ایران اقدام فوری مجامع حقوق بشر برای پایان دادن به کشتار مسلمانان در میانمار را خواستار شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/176331_290.jpg

جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای خواستار اقدام سریع و موثر کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل متحد برای توقف نسل‌کشی و نقض گسترده و سیستماتیک حقوق بشر مردم مسلمان و بی‌گناه میانمار شد.


کسب مجوز فعاليت جبهه و ائتلاف‌هاي سياسي الزامي است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/3/173415_960.jpg

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصويب قانون جديد احزاب، تشکل‌ها، جبهه‌ها و ائتلاف‌ها بايد مجوز فعاليت کميسيون ماده 10 احزاب را دريافت کنند، در غير اين صورت فعاليت آنها غير قانوني است.


"موشک کوثر" کابوس شناورهاي آمريکايي


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/3/173973_575.jpg

 موشک کوثر با برد 15 تا 19 کيلومتر قادر است ناوچه‌هاي متوسط و کوچک را غرق کند و تبديل به کابوسي براي ناوچه‌هاي آمريکايي شده است.


پيام تبريك رئيس مجلس ملي اسلووني به لاريجاني

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/176526_236.jpg

 رئيس مجلس ملي جمهوري اسلووني در پيامي به دكتر علي لاريجاني، انتخاب مجدد وي را به عنوان رياست مجلس شوراي اسلامي تبريك گفت.


از بدقولي نمايندگان مجلس تا پرتاب تخم‌مرغ به دفتر سازمان ملل

تجمع اعتراض‌آميز دانشجويان در اعتراض به کشتار و نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار در مقابل دفتر سازمان ملل كه با حضور مسئولان و چهره‌هاي دانشجويي همراه بود، حاشيه‌هاي جالب و خواندني داشت.


توطئه اصلاح‌طلبان براي تخريب چهره‌هاي اصولگرا

قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با اعلام اينکه اصلاح‌طلبان با نفوذ به تشكيلات اصولگرايان درصدد تخريب چهره‌هاي اصولگرا هستند، افزود: تضعيف اصولگرايان براي اصلاح‌طلبان يک پيروزي محسوب شده و راه را براي به قدرت رسيدن آنها هموار مي‌کند.


تعهد دولت به ارزش‌ها، اصول و حقوق اساسي ملت ايران بيش از سال 84 است

رييس جمهور بر تعهد دولت به ارزش‌ها، اصول و حقوق اساسي ملت نظير توحيد، عدالت، آزادي، كرامت، پاك‌دستي، خدمتگزاري و پيشرفت كشور تأكيد کرد و گفت: امروز تعهد دولت به اين ارزشها و اصول بيش از سال 84 است.


دولت به عضویت "اتحادیه بین‌المللی مخابرات هوانوردی" در می‌آید
 لايحه عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در اتحاديه بين‌المللي مخابرات هوانوردي با اصلاحيه مجلس به تصويب رسيد.


فاطمه رهبر رئيس فراكسيون زنان و خانواده شد

عضو فراكسيون زنان و خانواده از انتخاب فاطمه رهبر به عنوان رئيس اين فراكسيون خبر داد.


نماينده اي که وزير شد

حمید رضا حاجی ‌بابایی در سال 1338 در همدان متولد شد وی نمایندگی مردم همدان درمجلس شورای اسلامی در ادوار پنجم، ششم، هفتم و هشتم را بر عهده داشته و در حال حاضر وزير آموزش و پرورش كشور است.


جدايي شهرري از استان تهران کاملا قانوني است

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس گفت: مستقل شدن شهرري از تهران انتفاع بيشتري براي شهرري دارد و اين امر در کميسيون شوراها بررسي مي‌شود.


واكنش منفي به فعالیت تبليغاتي "یک کاندیدای خاص" ریاست‌جمهوری 
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، يك سري فعالیت‌های تبليغاتي را در دانشگاه خواجه نصير آغاز کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار