به منظور گسترش همکاری های علمی ، فنی و پژوهشی تفاهم نامه ای در زمینه استاندارد سازی واحدهای صنعتی بین اداره کل استاندارد استان اصفهان و خانه صنعت و معدن استان اصفهان به امضاء رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل استانداردو تحقیقات صنعتی استان اصفهان  تفاهم نامه مذکور پیرامون استفاده بهينه از توانائيهاي علمي ، فني و پژوهشي طرفين و همكاري در زمینه مشارکت در تدوین استانداردهای ملی ، کارخانه ای و بین المللی ، اجرای مقررات استانداردهای اجباری و قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر کالاهای صنعتی در استان ، توسعه و تجهیز آزمایشگاههای همکار تایید صلاحیت شده ، ارائه خدمات متقابل آموزشی ، عضویت خانه در شورای استاندارد استان و ... تنظیم و پس از مذاکرات تخصصی در چندین جلسه کارشناسی به تایید طرفین رسید .

بنابر این گزارش طرفین این تفاهم نامه تعهداتی را در راستای استفاده علمي ، فني و اجرائي دستگاه متبوع خود ، به منظور استانداردسازي کالاها و خدمات جاری در استان ، متقبل شده و مقرر گردیده است کمیته کارشناسی مشترکی با عضویت نمایندگان طرفین ، به منظور نظارت بر نحوه انجام و پیشرفت امور در چارچوب تفاهم نامه تشکیل شود .

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان مدت اعتبار این تفاهم نامه را ، یک سال برشمرد که در پایان این مدت ، برای دوره های بعدی و تفاهمات مجدد قابل تمدید خواهد بود ./س

برچسب ها: اصفهان ، تفاهم ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.