رئيس سازمان نظام كاردان ساختمان استان تهران گفت: مصالح غير استاندارد در حال حاضر در سنتي سازي به وفور يافت و دسترسي به اين مصالح بسيار آسان تراز استاندارد است.

مهدي موذن در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران پيشرفت مناسبي خصوصا در پروژه مسكن مهر داشته ايم گفت:  ظرف دوسال گذشته ساخت و ساز مسكن مهر گرايش بسياري به سمت صنعتي سازي  پيدا كرده است .

وي با اشاره به اينكه صنعتي سازي با شيوه هاي نوين ، توسط دستگاه هاي نظارتي به صورت اصولي و وزيربنايي در حال انجام است گفت: صنعتي سازي با توجه به جوانب و ابعاد مختلف نظير شرايط جغرافيايي و آب وهوايي سريع سازي ،سبك سازي  و ارزان سازي در نظر گرفته مي شود.

موذن در ادامه تصريح كرد: صنعتي سازي اتفاق مهمي درساختمان است كه به شيوه هاي مختلفي در مسكن مهر و خصوصي سازي در حال انجام است.

رئيس سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران بااشاره به اينكه  در شيوه هاي سنتي سازي به صورت خصوصي سازي بايد دقت بيشتري شود گفت: مسئله استاندارد در سنتي سازي  به درستي عملياتي و پياده نمي شود .

وي در ادامه اظهار داشت: مصالح غير استاندارد در حال حاضر در سنتي سازي به وفور يافت و دسترسي به اين  مصالح بسيار آسان  تراز استاندارد است.

موذن در ادامه خاطر نشان كرد: تا كنوني ساختماني به علت استفاده از مصالح بي كيفيت و نا مرغوب تعطيل نشده تا درس عبرتي براي سازندگان متخلف باشد./س

برچسب ها: استاندارد ، صنعت ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار