كميته انتخاب آثار دومين جشنواره برنامه سازي راديو جوان با عنوان جوانه از سوی مسئول كميته علمي این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، كميته انتخاب آثار دومين جشنواره برنامه سازي راديو جوان با عنوان جوانه از سوی مسئول كميته علمي این جشنواره، غلامرضا بحيرايي، اعلام شد.

با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده و سلایق مختلف داوری و تاکید بر اجماع نظرات،كميته انتخاب آثار براي گزينش اوليه آثار انتخاب شدند. غلامرضا بحيرايي مسئول كميته تبليغات جشنواره جوانه در اين زمينه گفت: با توجه به اينكه هنوز مهلت ارسال آثار به اتمام نرسيده است اما تعداد قابل توجهي از آثار مختلف به دست ما رسيده است كه براي تسريع در امر داوري كميته هايي براي انتخاب آثار انتخاب شدند كه گزينش ابتدايي آثار قابل داوري را انجام دهند.

او ادامه داد: كميته انتخاب آثار در واقع از بين افراد مجربي انتخاب شده اند تا از بين انبوه آثاري كه به دست ما مي رسد آثاري را كه قابليت داوري جشنواره را دارند انتخاب نمايند.

حميدرضا افتخاري دبير اجرايي دومين جشنواره جوانه نيز پيش از اين اعلام كرده بود  در جشنواره امسال روش هاي سخت گيرانه تري براي انتخاب آثار وجود دارد و در هر مرحله از داوري كه محرز شود فرد شركت كننده آماتور نبوده و يا از كاركنان سازمان است از مرحله داوري حذف خواهد شد.

داوری آثار ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان در دو مرحله انجام می شود که مرحله نخست مربوط به بازبینی آثار است و مرحله دوم نیز اختصاص به داوری نهایی و اعلام برگزیدگان جشنواره دارد مهلت ارسال تصویر آثار شهریور 91 تعیین شده است./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار