دانشگاه های کشور نتوانسته اند نیاز تئوریک نظام اسلامی را پاسخ دهند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی   در نشست افسران و فرماندهان جنگ نرم با بیان این مطلب اظهار داشت: دست یابی نظام اسلامی به شعار جامعه علوی ؛ عدالت علوی با دانشگاهی که هنوز اقتصاد لیبرالیستی و افکار اومانیستی در آن تدریس می شود و ایجاد نظام تئوریک اسلامی در آن کمترین جای ممکن ندارد محقق نخواهد شد .

حسین قدیانی شتاب در حرکت بسیج دانشجویی را خواستار شد و افزود : امروزدانشگاه ها باید برای حرکت رو به جلوی کشور، شتاب بیشتری به به خود بدهند و بسیج دانشجویی در این بین می تواند نقش ویژه ای ایفا کند .

وی درک شرایط فعلی کشور و رسیدن به یک جانمایی برای یافتن نقطه آغاز حرکت را از ضروریات امروز جامعه دانست و تصریح کرد : عدم شناخت و ناتوانی در تجزیه و تحلیل انقلاب اسلامی موجب ناتوانی غرب در مبارزه با ایران اسلامی است و دلیل آن نیز چیزی جز تفاوت بین اندیشه و مبانی اسلامی و غربی نیست .

رئیس سازمان بسیج سازندگی از انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده نو و ابتکاری در جهان یاد کرد و گفت :

وجود دولت ، مردم و سرزمین شرط تشکیل کشور است اما هر کشوری برای داشتن یک کشور متمدن علاوه بر این سه شرط نیازمند یک فرهنگ تخصصی است و امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور متمدن باید بدنبال احیای تمدن اسلامی خود باشد .

قدیانی استراتژی بسیج دانشجویی را بصیرت افزایی دانست و تصریح کرد : رویکرد امروز بسیج دانشجویی پرهیز از نگاه عمومی به قضایا و پرداختن تخصصی به مباحث چالشی امروز نظام است .

وی ارائه راهکار در مسائلی که برای نظام به عنوان یک دغدغه و چالش تبدیل شده است را از وظایف دیگر سازمان بسیج دانشجویی برشمرد و خاطر نشان کرد : اساتید و مدیران دانشگاه ها می توانند به عنوان فرماندهان جنگ نرم نقش مهمی در این بین ایفا کنند./س
برچسب ها: دانشگاه ، نظام ، قدیانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.