فيلم سينمايي "خوابم مي‌آد" به كارگرداني "رضا عطاران" پس از 40 روز صدرنشيني در گيشه‌هاي سينمايي از مرز 2 ميليارد تومان گذر كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛آغاز ماه مبارك رمضان سالن‌هاي سينمايي همانطور كه انتظار مي‌رفت با افت تماشاگر روبرو بود.
ريزش مخاطب علاوه بر سينما‌هاي تهران در سينما‌هاي شهرستان نيز به چشم مي‌خورد.
گرچه انتظار مي‌رفت با نيم بها شدن بليط ‌هاي سينمايي در ايام ماه مبارك رمضان و يا طرح ويژه اكران ماه مبارك رمضان مخاطبان استقبال بيشتري از فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران كنند، اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.
                  
                  
فيلم سينمايي"خوابم مي‌آد" به كارگرداني رضا عطاران و بازي اكبرعبدي،مريلازارعي در ژانر كمدي و طنز  با داشتن 28 سالن سينمايي، و 42 روز نمايش و همچنين فروشي 11 ميليوني خود در روزگذشته توانست در نهايت مجموع فروش خود را به 1 ميليارد و هفتصد ميليون تومان برساند.

                   
                   
فيلم سينمايي "همه چي آرومه" به كارگرداني "مصطفي منصوريار" دومين فيلم پر فروش گيشه‌هاي سينمايي است كه با داشتن 15 سالن سينمايي و 13 روز نمايش و فروش 4 ميليوني خود در روز گذشته توانست مجموع فروش خود را به 100 ميليون تومان برساند اين فيلم به تازگي در قزوين، آبادان و اهواز اكران شده تاتعداد سالن‌هاي آن در شهرستان‌ها به 8 عدد شود.
فيلم سينمايي "شور شيرين" به كارگرداني جواد اردكاني نيز با افزايش مخاطب روبرو شده است اين فيلم با داشتن 16 سالن سينمايي و 22 روز نمايش همچنين فروش 2 ميليون و پانصد هزار توماني خود درروز گذشته توانست مجموع فروش خود را به 77 ميليون تومان برساند،اين فيلم طي روزهاي گذشته با افزايش مخاطب روبرو بوده است.
                 
                 
                   
فيلم سينمايي "بدون اجازه" با از دست دادن چند سالن سينمايي وارد هفته چهارم خود خواهد شد؛اين فيلم با داشتن 14 سالن سينمايي و 2 روز نمايش و فروش 1 ميليوني خود در روز گذشته توانست در نهايت مجموع فروش خود را به 40 ميليون تومان برساند.
فيلم سينمايي "كيميا و خاك" كه بدون سينماي سرگروه در حال اكران است با داشتن كمترين سالن سينمايي و 34 روز نمايش همچنين فروش 500 هزار توماني خود در روز گذشته توانست در نهايت 61 ميليون تومان  فروش داشته باشد.
                 
                 
                 
فيلم سينمايي "راه بهشت" به كارگرداني مهدي صباغ زاده كه چند روز گذشته ضعيف‌ترين فيلم سينمايي در حال اكران بود با داشتن 8 سالن سينمايي و 13 روز نمايش همچنين فروش 1 ميليون توماني خود درروز گذشته توانست فروشي معادل 19ميليون تومان را بدست آورد.
فيلم سينمايي‌" آزمايشگاه" به كارگرداني "حميد امجد" نيز با بيشترين مدت زمان اكران خود توانست مجموع فروش خود را به 326 ميليون تومان برساند./ه
برچسب ها: صدر ، نشینی ، گیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.