ملي پوش وزن 120 كيلوگرم تيم كشتي فرنگي گفت: با هدف كسب يك مدال خوشرنگ راهي بازي هاي المپيكي 2012 مي شوم اما در نهايت هرچه قسمت باشد همان خواهد شد.

بشير باباجانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: با پايان مسابقات جهاني استانبول مدتي استراحت كردم و پس از آن به صورت مستمر در تمامي اردوهاي آماده سازي تيم ملي حضور داشتم.

وي با بيان اينكه در اردوهاي گذشته تمرينات بسيار سختي را فرنگي كاران دنبال كردند ادامه داد: به لحاظ فني و بدني در شرايط مطلوبي قرار دارم و خوشبختانه هيچگونه آسيب ديدگي هم ندارم و در تلاش هستم تا در روزهاي باقي مانده براي رسيدن به آمادگي صد در صد برسم.

دارنده مدال برنز جهان در مورد اينكه از حريفان خود چقدر شناخت دارد گفت: با توجه به اينكه با اكثر كشتي گيران مدعي سنگين وزن در دنيا به جزو باروئف روس كشتي گرفته ام و شناخت نسبتا خوبي از آنها دارم كه در اردوي آخر با ديدن فيلم مسابقات آنها بهتر با نقاط ضعف و قوتشان آشنا خواهم شد.

فرنگي كاران آملي كشورمان در پاسخ به اين سوال كه توقعي از خودش در المپيك دارد گفت: به طور حتم من توقع دارم صاحب خوشرنگ ترين مال بازي هاي المپيك شوم چرا كه از سال گذشته شبانه روز به دور از خانواده در اردو هستم و با همه وجود تلاش مي كنم اما اينكه در نهايت به چه عنواني خواهم رسيد بحث شانس و قسمت است و هرچه باشد خدا را شكر خواهم كرد.

باباجانزاده در پايان خود را اين چنين معرفي كرد: بشير باباجانزاده هستم متولد سال 1368 شهرستان بابل از استان مازندران، متأهل و داراي يك فرزند پسر، كشتي را از نونهالي آغاز كردم و پس از يك نقره و يك برنز جهان در رده سني جوانان با تلاش فراوان توانستم صاحب دو بنده تيم ملي بزرگسالان شوم در اين رده همواره در رقابت هاي مختلف عملكرد قابل قبولي داشتم و علاوه بر برنز رقابت هاي جهاني استانبول كه نخستين مدال سنگين وزن تاريخ كشتي فرنگي ايران محسوب مي شود در سال 2011 نيز قهرمان آسيا شدم، طبق برنامه ريزي كادر فني چهاردهمين و آخرين اردوي آماده سازي فرنگي كاران از 29 تيرماه در خانه كشتي آغاز شده و شرايط بسيار حساس و مهمي را پيش رو داريم و به اميد خدا روز دوشنبه 16 مرداد رقابت هاي وزن 120 كيلوگرم رشته فرنگي در سالن اكسل شهر لندن آغاز مي شود كه با همه توان براي ثبت يك شگفتي خود را آماده خواهم كرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.