نمايشگاه كتاب و نرم افزارهاي قرآني با عرضه 1200 عنوان كتاب و 200 نسخه لوح فشرده قرآني با حضور بيش از 60 ناشر كشوري و استاني در استان هرمزگان منطقه آزاد قشم برگزار ميشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اين نمايشگاه با بخش هايي چون برگزاري محافل قرآني با نام «شبي در محضر قرآن» كه هر شب با حضور قاريان و حافظان بين المللي بر پا ميشود و كارگاه هاي هنر معرق، مشبك ، تذهيب و خوشنويسي ، بخش حجاب و عفاف با عرضه كتاب و محصولات فرهنگي به مدت 10 روز از 4 تا 14 مرداد ماه ادامه دارد.

بخش كودك و نوجوان با عناوين تصويرگري كتاب هاي قرآني كودك و نوجوان با استناد بر كارهاي هنري ، تصوير گري و قصه گويي براي كودكان و نوجوانان از ديگر بخش هاي اين نمايشگاه مي باشد.

نمايشگاه عكس قرآني ، بخش آواها و نواهاي رمضان (ويژه سحر خواني اقوام مختلف) و اجراي تئاتر خياباني از بخش هاي جنبي نمايشگاه علوم قرآني است.

مديريت ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد قشم با همكاري مركز توسعه و هماهنگي فعاليت هاي قرآني كشور و سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ماه مبارك رمضان اين نمايشگاه را برگزار ميكند .

اين نمايشگاه به منظور ترويج و توسعه نشر معارف و آموزه هاي اخلاقي كلام وحي و همچنين لزوم ساماندهي فعاليت هاي قرآني به عنوان محور اتحاد بين شيعه و سني و به جهت فراهم آوردن فضاي مناسب در ماه بندگي و عبادت نمايشگاه قرآني برپا مي شود.

گفتني است اين نمايشگاه با مراسم تجليل از خادمان قرآن به پايان خواهد رسيد ./م
برچسب ها: نمایشگاه ، قشم ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار